×

لیگ برتر فوتبال بانوان؛ کسب یک امتیاز ارزشمند سوغات ملوان از کویر

  • کد نوشته: 39693
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۷
  • 82 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل میزبان خود شهرداری سیرجان تن به‌تساوی یک‌بریک داد. به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال شهرداری سیرجان و ملوان انزلی از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بانوان در ورزشگاه تختی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان مریم ایران‌دوست با ترکیب رها یزدانى، […]

    لیگ برتر فوتبال بانوان؛  کسب یک امتیاز ارزشمند سوغات ملوان از کویر
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل میزبان خود شهرداری سیرجان تن به‌تساوی یک‌بریک داد.

    به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال شهرداری سیرجان و ملوان انزلی از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بانوان در ورزشگاه تختی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

    شاگردان مریم ایران‌دوست با ترکیب رها یزدانى، یاسمن فرمانى، الهام عبدالرحمانى، مژده وثوق، سپیده نزهتى، معصومه حسرتى، مونا ثریا بین، مهسا پورمحمدیان، رکسانا معصومى، هاجرشاه ملک پور و سارا قمى پا به میدان گذاشتند.

    ملوانان که با قاطعیت و قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کردند در برابر میزبان قدر خود تن به‌تساوی یک‌بریک دادند، سارا قمی زننده گل ملوان و سارا ظهرابی‌نیا گل میزبان را به ثمر رساند.

    این بازی در حضور بیش از یک‌صد هوادار برگزار شد و حضور ۱۰ هوادار ملوانی که خود را از بندرعباس به سیرجان رسانده بودند از نکات جالب‌توجه مسابقه بود.

     
    نتایج سایر دیدارهای هفته اول:

    خلیج‌فارس شیراز ۰ – ۶ راه یاب ملل مریوان

    پارس جنوبی بوشهر ۰ – ۷ شهرداری بم

    سپیدار قائم‌شهر ۰ – ۵ ذوب‌آهن اصفهان

    پالایش گاز ایلام ۲ – ۱ همیاری آذربایجان غربی

    فولاد مبارکه سپاهان ۹ – ۰ آذرخش تهران

     

    به گزارش گیل و دیلم، تیم فوتبال ملوان انزلی با کسب یک امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد، سپاهان اصفهان با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین رقابت‌ها است.

     

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39693

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *