×

مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان خبر از انحلال این تیم داد

  • کد نوشته: 24558
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۱
  • 89 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ایمانعلی ناطق مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان دلیل این تصمیم رو ایجاد حاشیه مکرر از جانب مسولین و هیت فوتبال شهرستان لاهیجان برای تیم چای ناطق خبر داد. وی همچنان اعلام کرد ، خسته شدایم دیگر ، نمی دانیم با رقبا در زمین فوتبال رقابت کنیم یا با […]

    مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان خبر از انحلال این تیم داد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ایمانعلی ناطق مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان دلیل این تصمیم رو ایجاد حاشیه مکرر از جانب مسولین و هیت فوتبال شهرستان لاهیجان برای تیم چای ناطق خبر داد.

    وی همچنان اعلام کرد ، خسته شدایم دیگر ، نمی دانیم با رقبا در زمین فوتبال رقابت کنیم یا با مسئولین شهر خود!!

    واقعا جای تاسف دارد با تیمی که الان در رده دوم جدول است این گونه رفتار میکنند!!

    تا اطلاع ثانوی تیم چای ناطق از ادامه فعالیت در شهر لاهیجان انصراف داده تا با ٣ شهرستان لنگرود ، سیاهکل و آستانه که خواهان تیمداری هستند مذاکره شود تا تیم چای ناطق را به یکی از این شهرها که استقبال خوبی دارند منتقل کنیم!! اگر هم به توافق نرسیدیم تیم چای ناطق کناره گیری خودش را از جام گیل و تمامی فعالیت های ورزشی خود (فوتبال ، فوتبال ساحلی بانوان، فوتسال بانوان) اعلام میکند.

    حاشیه:
    امروز هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان از ورود بازیکنان تیم چای ناطق به داخل زمین ورزشی تختی خودداری کرد و نماینده هیئت فوتبال لاهیجان با الفاظ نادرست با مربی و سرپرست تیم چای ناطق برخورد کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24558

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *