×

کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد؛
ماندگاری هوای نسبتا خنک تا اواسط هفته جاری در گیلان

  • کد نوشته: 103646
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۹
  • 7 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی دریای استان طی امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) برای شنا و گردشگری نامناسب است.....
    ماندگاری هوای نسبتا خنک تا اواسط هفته جاری در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم، سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی مدت یاد شده بیشتر فعالیت‌های دریانوردی نیز نامناسب پیش‌بینی شده‌است اظهار کرد: دریا دوشنبه هفته جاری با کاهش موج همراه بوده و برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است از اینرو ضروریست تا با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گیلان برای شرایط دریا احتیاط لازم به عمل آید.

    وی بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه کم و بیش ناپایدار در گیلان است که بر این اساس و با صدور هشدار زرد تا اواسط هفته جاری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد در برخی مناطق موقتی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده‌است.

    کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: ماندگاری هوای نسبتا خنک تا اواسط هفته جاری در استان ماندگار است و با توجه به تغییرات دمایی مطلوب، دمای استان فردا (یکشنبه) یک تا سه درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

    وی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۱۱ درجه سلسیوس خنک‌ترین و لوشان با ۳۰ درجه بالاترین دمای گیلان در ۲۴ ساعت گذشته را به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۲۴ درجه و رطوبت ۷۸ درصد است.

    آسمان گیلان هم‌اینک قسمتی ابری تا ابری است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103646

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *