×

مبادی ورودی گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارد

  • کد نوشته: 66204
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: شهرستان‌های رودبار و رودسر در وضعیت نارنجی قرار دارد که بیانگر اثر حضور مسافران بر شیوع کرونا در گیلان است. به گزارش گیل و دیلم، حسن رخ شاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ شهرستان استان گیلان ۲ شهرستان رودسر و رودبار که مبادی ورودی استان […]

    مبادی ورودی گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارد
  • مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: شهرستان‌های رودبار و رودسر در وضعیت نارنجی قرار دارد که بیانگر اثر حضور مسافران بر شیوع کرونا در گیلان است.

    به گزارش گیل و دیلم، حسن رخ شاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ شهرستان استان گیلان ۲ شهرستان رودسر و رودبار که مبادی ورودی استان گیلان هستند وضعیت نارنجی دارند.

    مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: همچنین ۵ شهرستان گیلان در وضعیت آبی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند که نشانگر این است که ورود مسافران می‌تواند لطمه بسیاری به وضعیت کرونایی شهرستان‌های گیلان وارد کنند.

     وی افزود: نقش مسافرت‌ها و حضور مسافران در استان گیلان در شیوع این بیماری و افزایش آن در استان انکار ناپذیر بوده و قطعی است؛ باید از سفر بی مورد به استان جلوگیری شده و خودمان نیز از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنیم.

    رخ شاد گفت: اکنون ۲۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که ۷۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند و ۶۴ بیمار نیز به دلیل وخامت حالشان در ICU بستری هستند که ۱۰ تن از آن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به این بخش انتقال یافته‌اند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66204

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *