×

مبارزه با گسترش استعمال دخانیات باید توسط دستگاه های فرهنگی دنبال شود

  • کد نوشته: 16499
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
  • 223 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت:‌ اقدامات پیشگیرانه در خصوص مبارزه با گسترش استعمال دخانیات در کشور باید جدی تر از همیشه توسط دستگاه های فرهنگی دنبال شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در حاشیه بازدید از نمایشگاه روز جهانی بدون دخانیات در شهرستان رشت، با بیان اینکه استعمال مواد دخانی سلامت […]

    مبارزه با گسترش استعمال دخانیات باید توسط دستگاه های فرهنگی دنبال شود
  • معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت:‌ اقدامات پیشگیرانه در خصوص مبارزه با گسترش استعمال دخانیات در کشور باید جدی تر از همیشه توسط دستگاه های فرهنگی دنبال شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در حاشیه بازدید از نمایشگاه روز جهانی بدون دخانیات در شهرستان رشت، با بیان اینکه استعمال مواد دخانی سلامت روح و جسم را به خطر می‌اندازد، اظهار کرد: وابسته شدن به دخانیات، زندگی سالم هر فردی را مختل می کند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قلیان و سیگار نقش مهمی در کشیده شدن افراد مختلف به سمت اعتیاد ایفا می کنند، افزود: بسیاری از افرادی که به سیگار یا قلیان روی می‌آورند، از این دریچه به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می کنند.

    وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه در خصوص مبارزه با گسترش استعمال دخانیات در کشور باید جدی تر از همیشه توسط دستگاه های فرهنگی دنبال شوند، گفت: پایین آمدن سن استعمال دخانیات در کشور، تهدیدی جدی برای جمعیت جوان ایران است.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان دخانیات را یکی از اصلی ترین عوامل مرگ و میر در ایران برشمرد و افزود: بسیاری از مردمی که دخانیات مصرف نمی کنند، به خاطر قرارگرفتن در اطراف استعمال کنندگان دخانیات با زیان جسمی روبرو می شوند.

    سرهنگ جعفری خیرخواه بعد از بازدید از غرفه های معاونت اجتماعی، پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و شهرداری در نمایشگاه روز جهانی بدون دخانیات، خاطرنشان کرد: با هم افزایی دستگاه های مسئول می توان فرآیند مصرف دخانیات در کشور را کنترل کرد و آمار استعمال دخانیات را کاهش داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16499

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *