×

مبانی پدافند غیرعامل در حفظ محیط زیست رعایت شود

  • کد نوشته: 45546
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۸
  • 131 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل، بر ضرورت توسعه زیرساخت ها تاکید کرد و گفت: در مبحث حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باید مبانی دفاع غیر عامل رعایت شود تا از خطرات طبیعی مانند سیلاب پیشگیری کنیم. به گزارش گیل و دیلم، محمود صوفی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان سیاهکل، پدافند غیر عامل را دفاع نرم دانست […]

    مبانی پدافند غیرعامل در حفظ محیط زیست رعایت شود
  • فرماندار سیاهکل، بر ضرورت توسعه زیرساخت ها تاکید کرد و گفت: در مبحث حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باید مبانی دفاع غیر عامل رعایت شود تا از خطرات طبیعی مانند سیلاب پیشگیری کنیم.

    به گزارش گیل و دیلم، محمود صوفی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان سیاهکل، پدافند غیر عامل را دفاع نرم دانست و اظهار کرد: در بحث پدافند غیر عامل باید موضوعات درست تبیین شوند و در این عرصه یکسری از برنامه ها و زیرساخت ها با اولویت بندی درست پیوست غیر عامل باشد.

    وی جهت دهی به افکار عمومی را از جمله برنامه های دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: با توجه به تاثیرپذیری افکار عمومی از وسائل ارتباط جمعی، لازم است مدیران شهرستان با تاسی از آیات و احادیث و آموزه های دینی اولویت خود را گفتمان با مردم، افزایش بینش عمومی و اطلاع رسانی صحیح قرار دهند.

    فرماندار سیاهکل با برشمردن نکات مهم در بحث پدافند غیر عامل بر ضرورت توسعه زیرساخت ها تاکید کرد و گفت: در مبحث حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باید مبانی دفاع غیر عامل رعایت شود تا از خطرات طبیعی مانند سیلاب پیشگیری کنیم.

    صوفی ادامه داد: در بحث رعایت بهداشت محیط و تهدیدات بیولوژیکی در مراکز تولید و توزیع مواد غذایی نیز باید موارد بهداشتی و طبخ غذا رعایت شود.

    وی تصریح کرد: همچنین لازم است در احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی، دوگانه سوز کردن نانوایی ها، تجهیز و تکمیل پایگاه های امدادی در شهرستان و رعایت مسائل زیست محیطی و پسماند تسریع و پدافند غیر عامل جدی گرفته شود.

    رئیس شورای پدافند غیر عامل سیاهکل با تاکید بر لزوم اجرای موازین ساخت و ساز مجاز به ویژه در حاشیه رودخانه ها، بیان کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران در زمان صدور مجوز و ساخت و ساز نظارت جدی تری داشته باشند تا دارندگان پروانه ساخت تمامی قوانین ساخت و ساز و حرایم را رعایت کنند.

    وی یادآور شد: لازم است دستگاه های متولی نیز نسبت به اجرای صحیح و اصولی شیوه نامه ابلاغی ساماندهی آب بندان ها و رودخانه ها اهتمام جدی داشته باشند.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، از مدیران مرتبط با بخش تولید و اشتغال شهرستان خواست در راستای منویات رهبر انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید به منظور توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال، پیگیری در تسریع پرداخت خسارات سرمازدگی به ویژه در بخش دیلمان و پیرکوه، تقویت واحدهای صنعتی و پیگیری در رفع موانع تولید تلاش کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45546

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *