×

متخلفان بی توجه به محدودیت تردد شبانه درگیلان اعمال قانون می شوند

  • کد نوشته: 63062
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • 75 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا در محدودیت تردد شبانه ازساعت ۲۱ تا ۴ بامداد گفت: متخلفان بی توجه به این محدودیت ترددی به شدت اعمال قانون می شوند. به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیز الله ملکی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای اجرای این محدودیتها دوربین های کنترلی […]

    متخلفان بی توجه به محدودیت تردد شبانه درگیلان اعمال قانون می شوند
  • فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا در محدودیت تردد شبانه ازساعت ۲۱ تا ۴ بامداد گفت: متخلفان بی توجه به این محدودیت ترددی به شدت اعمال قانون می شوند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیز الله ملکی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای اجرای این محدودیتها دوربین های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی فعال هستند و همان جا پلاک های غیر بومی اعمال قانون می شوند.

    وی با بیان اینکه کسی که در گیلان حضور و سکونت دارد عموما دارای پلاک گیلان هستند، تصریح کرد: در ابن مبان افراد غبر بومی که در گیلان سکونت دارند می توانند با ارائه مدارک و اخذ مجوز از فرمانداری ها در شهر محل سکونت شان تردد داشته باشند و پلیس با آنها همکاری لازم را انجام می دهد.

    وی با اشاره به اینکه ساعات کاری عده ای از پرسنل بخش ها و دستگاه های مختلف بعد از ساعت ۲۱ شب است، اظهار کرد: ما به تمامی ادارات ابلاغ کردیم که اسامی این گروه پرسنل خود و پلاک خودروهای شان  را به پلیس راهور اعلام شده و در صورت ثبت دوربین و اعمال قانون، جریمه آنها حذف خواهد شد.

    سردار ملکی درباره صنوف و تکرار تخلف آنها در بی توجهی به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در این ایام گفت: در صورت اصرار واحد صنفی به عدم رعایت  محدودیت و عدم همراهی و همکاری لازم، حتما واحد توسط نیروهای پلیس پلمب می شود.

    فرمانده نیروی انتظامی گیلان از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و خانواده شان دستور العمل ها و محدودیت های دو هفته ای ستاد کرونا را با حساسیت  رعایت کنند.

    طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل شیوع کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا شده است. این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی گردد و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو گردد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63062

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *