×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان مطرح کرد ؛
مجازات ۴۰۰ میلیاردی اصناف متخلف گیلان/ نظارت بر بازار مسکن با ۸۰ اکیپ

  • کد نوشته: 104655
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۰
  • 24 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تشکیل ۲۴۲۸ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت جزای نقدی ۴۰۰ میلیارد ریالی محکوم شدند....
    مجازات ۴۰۰ میلیاردی اصناف متخلف گیلان/ نظارت بر بازار مسکن با ۸۰ اکیپ
  • به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی، با اشاره به اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در چهار ماهه ابتدای سال جاری، اظهار کرد: نظارت بر بازار کالاهای اساسی نظیر روغن خوراکی، غلات، حبوبات، نان، چای، قند و شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و… را در دستور کار قرار دادیم.

    وی از انجام ۳۵۰۰ مورد بازرسی واحدهای صنفی توسط ۴۴۰ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی خبر داد و متذکر شد: شاهد تشکیل ۲۴۲۸ پرونده تخلف با محوریت گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و… هستیم.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ۲۲۰۶ پرونده را در حوزه کالا و خدمات، ۱۵ پرونده را در حوزه قاچاق کالا و ۲۰۷ پرونده را در حوزه بهداشتی دانست و تصریح کرد: متخلفان به پرداخت جزای نقدی ۴۰۰ میلیارد ریالی محکوم شدند.

    امینی در ادامه به نظارت بر بازار مسکن و رسیدگی به تخلفات اشاره کرد و گفت: ۸۰ اکیپ گشت ۱۷۴ مورد بازرسی از بازار مسکن را انجام دادند.

    وی از تشکیل ۴۸ پرونده تخلف حوزه بنگاه های مشاوره املاک در بخش های اضافه دریافتی مازاد بر تعرفه و عدم ثبت کد رهگیری خبر داد و خاطرنشان کرد: متخلفین به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104655

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *