×

مجروح شدن سرباز راهنمایی و رانندگی حین انجام وظیفه

  • کد نوشته: 22708
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۰
  • 69 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی پلیس گیلان از مجروح شدن یک سرباز راهنمایی ورانندگی در پی سانحه تصادف در رشت خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با اعلام این خبر گفت:‌ صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه سواری روآ با یک دستگاه سواری ال نود […]

  • معاون اجتماعی پلیس گیلان از مجروح شدن یک سرباز راهنمایی ورانندگی در پی سانحه تصادف در رشت خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با اعلام این خبر گفت:‌ صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه سواری روآ با یک دستگاه سواری ال نود در شهرستان رشت، خودروی روآ از مسیر منحرف شد و با سرباز راهنمایی و رانندگی نیز برخورد کرد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی روآ سرویس یکی از مدارس شهرستان رشت بوده و ۳ دانش آموز را نیز به عنوان سرنشین به همراه داشته است، تصریح کرد:‌در پی این حادثه سرباز راهنمایی و رانندگی به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد اما به دانش‌آموزان هیچ آسیبی نرسید.

    وی با اعلام اینکه حال عمومی فرد مجروح مساعد گزارش شده، بیان داشت: اقدامات درمانی بر روی این سرباز صورت گرفته و وی به محض مداوا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده روآ را علت این حادثه عنوان کرد و از کلیه رانندگان سرویس مدارس خواست با توجه به شرایط آب و هوایی و لغزندگی معابر، با رعایت قوانین از به خطر انداختن جان عابران و محصل ها اکیدا خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22708

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *