×

محمدصادق حسنی: نمایندگان مجلس در امور شورا مداخله نمی‌کنند

  • کد نوشته: 26949
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۷
  • 134 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌منظور رفع مشکلات با اعضای شورا همکاری می‌کنند و در امورات مربوط به شورا قصد مداخله ندارند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی عصر امروز با حضور در ساختمان شورای اسلامی رشت در جمع اعضای شورا اظهار […]

    محمدصادق حسنی: نمایندگان مجلس در امور شورا مداخله نمی‌کنند
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌منظور رفع مشکلات با اعضای شورا همکاری می‌کنند و در امورات مربوط به شورا قصد مداخله ندارند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی عصر امروز با حضور در ساختمان شورای اسلامی رشت در جمع اعضای شورا اظهار کرد: نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پشتیبان و حامیان اعضای شورای شهر هستند.

    وی با اشاره به سهم ارزش‌افزوده شهرداری رشت تصریح کرد: رئیس شورا در ابتدای فعالیت شورای پنجم رشت در این خصوص به بنده مراجعه نمود و این موضوع پیگیری شد.

    حسنی با بیان اینکه با توجه به اعتبارات عمرانی دولت، نباید انتظار معجزه داشته باشیم تصریح کرد: حجم مشکلات فراوان است و برای تقویت حوزه‌های عمرانی و… نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار تمایل یکی از سرمایه‌گذاران جهت ساماندهی دو رودخانه رشت گفت: سرمایه‌گذاری در این خصوص اعلام آمادگی کرده بود و قرار بود این کار پیگیری و به سرانجام برسد اما متأسفانه اقدامی در این زمینه مشاهده نشد.

    حسنی بیان کرد: باید اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کنیم و از این طریق بحران رودخانه‌های رشت به فرصت تبدیل بشود.

    وی با اذعان به اینکه از ظرفیت رودخانه‌های رشت باید به‌طور بهینه استفاده شود گفت: اگر دو رودخانه گوهر رود و زرجوب در اختیار شهری همچون اصفهان و… قرار داشت نهایت استفاده را می نموند اما متأسفانه در رشت به یک بحران تبدیل‌شده است.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار ریسک‌پذیری مدیران شهری شد و تصریح کرد: امیدوارم چنین جلساتی تداوم داشته باشد و با همدلی و همفکری تصمیمات خوبی به‌منظور رفع مشکلات مردم رشت گرفته شود.

    یکی دیگر از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از این نشست اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب است و متأسفانه برخی حتی بعد از سخنان رهبر انقلاب باز هم قصد ایجاد تشنج دارند.

    غلامعلی جعفرزاده با تأکید بر تعامل بیشتر اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رشت بیان کرد: متأسفانه از مصوبات شورای رشت بی‌اطلاع هستیم و حتی در برنامه‌های افتتاحیه نیز به ما اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

    وی خواستار تعامل بیشتر اعضای شورا با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌منظور رفع مشکلات شهروندان شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26949

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *