×

محمدصادق حسنی: هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم/ مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود

  • کد نوشته: 20644
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۳
  • 59 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود نه دولتمردان و نمایندگان گفت: هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمدصادق حسنی به‌ضرورت کنترل شهر و روستا به دست مردم تأکید و اظهار کرد: باید همه آحاد […]

    محمدصادق حسنی: هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم/ مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود نه دولتمردان و نمایندگان گفت: هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمدصادق حسنی به‌ضرورت کنترل شهر و روستا به دست مردم تأکید و اظهار کرد: باید همه آحاد جامعه در مدیریت شهری نقش داشته باشند و شهر و روستای خود را مدیریت کنند.

    وی با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید سیاسی باشند، افزود: جناح‌بندی سیاسی برای انتخابات است و برای کسب آرای بیشتر گروه‌های سیاسی اما بعد از انتخابات رویکرد افراد باید تغییر کند و تنها باید به توسعه و رشد منطقه و جامعه خود بیاندیشند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مدیریت شهر بر عهده مردم شهر است و این تعریف و اعتقاد بنده از وظایف شوراهای شهر و روستا است، تصریح کرد: باید دولت نقش خود را اداره شهر کمرنگ کند و تنها به‌عنوان بازویی در کنارشان بماند.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر استقلال شوراهای شهر و روستا و ضرورت فاصله گرفتن از جناح‌بازی‌های سیاسی گفت: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان دست خود را از مدیریت شهر و روستا کوتاه کنند تا شهر و روستا موقعیت خود را پیدا کند و به توسعه و رشد دست بیابد.

    حسنی با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا جامعه را پویا کنند و این موضوع جدای از مسائل گروهی و حزبی است، خاطرنشان کرد: هیچ اعتقادی بر سیاسی شدن شورای های شهر و روستا ندارم و تنها باید با تعامل و نگاه هوشمندان شهر و روستا را به نقطه مطلوب رساند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20644

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *