×

محمد احمدی پور: همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند

  • کد نوشته: 11432
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۶
  • 52 بازدید
  • ۰
  • همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند و فرمانداران نیز در رعایت این اصل اساسی بکوشند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد احمدی پور در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان گیلان که با حضور فرمانداران برگزار […]

    محمد احمدی پور: همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند
  • همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند
    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: همه موظف به اجرای اصل بی‌طرفی در انتخابات هستند و فرمانداران نیز در رعایت این اصل اساسی بکوشند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد احمدی پور در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان گیلان که با حضور فرمانداران برگزار شد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا فضای مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو فراهم شود.

    وی افزود: در همین راستا فرمانداران در شهرستان‌ها نقش مؤثری در افزایش مشارکت قشرهای مختلف مردم در انتخابات می‌توانند ایفا کنند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطر نشان کرد : همه موظف به اجرای اصل بی طرفی در انتخابات هستند و فرمانداران نیز در رعایت این اصل اساسی بکوشند.

    وی گفت: فرمانداران همچنین براساس قانون همکاری مناسب با هیات‌های نظارت ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان‌ها داشته باشند.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11432

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *