×

محموله ۸۸۰ میلیونی مواد نیروزای قاچاق در سیاهکل توقیف شد

  • کد نوشته: 30493
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۶
  • 127 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از توقیف محموله۸۸۰ میلیون ریالی مواد نیروزای قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ “حمید محمدی نسب “در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی در پیگیری گزارشات مردمی از حمل و تخلیه مواد نیروزای قاچاق توسط فردی در […]

    محموله ۸۸۰ میلیونی مواد نیروزای قاچاق در سیاهکل توقیف شد
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از توقیف محموله۸۸۰ میلیون ریالی مواد نیروزای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ “حمید محمدی نسب “در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی در پیگیری گزارشات مردمی از حمل و تخلیه مواد نیروزای قاچاق توسط فردی در این شهرستان اطمینان حاصل کرده و در محل حاضر شدند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل،۲۸۴ قوطی مواد نیروزای قاچاق در حین تخلیه توقیف شد، افزود: متهم ۳۰ ساله این پرونده نیز در محل دستگیر شد.
    سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه اقلام کشف شده تقلبی بوده، بیان داشت: ارزش ریالی مواد نیروزای قاچاق در بازار برابر اعلام نظر کارشناسی ۸۸۰ میلیون است.
    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات واخبار مربوطه به قاچاق کالا و یا دیگر موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30493

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *