×

محکومیت متخلف محیط‌ زیست به پاکسازی طبیعت

  • کد نوشته: 50072
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۹
  • 159 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش از محکومیت تخلیه کننده فاضلاب در اراضی ساحلی این شهرستان، به پاکسازی یک هکتار ساحل و جنگل خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،عارف شادکام روز دوشنبه در مصاحبه ای اظهار کرد: فرد محکوم با یکدستگاه کامیون خاور لجن کش، فاضلاب را در اراضی ساحلی جوکندان تالش تخلیه می کرد و […]

    محکومیت متخلف محیط‌ زیست به پاکسازی طبیعت
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش از محکومیت تخلیه کننده فاضلاب در اراضی ساحلی این شهرستان، به پاکسازی یک هکتار ساحل و جنگل خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،عارف شادکام روز دوشنبه در مصاحبه ای اظهار کرد: فرد محکوم با یکدستگاه کامیون خاور لجن کش، فاضلاب را در اراضی ساحلی جوکندان تالش تخلیه می کرد و چندی توسط ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود.

    وی ادامه داد: قاضی محترم شعبه ۱۰۳ کیفری ۲ دادگاه تالش، در هفته جاری متخلف را به پاکسازی یک هکتار از اراضی ساحلی و جنگلی جوکندان محکوم کرده و این حکم، جایگزین یک سال حبس تعزیری است.

    وی افزود: حکم با نظارت اداره حفاظت محیط زیست تالش اجرا خواهد شد و صدور احکام جایگزین حبس، در جلوگیری از تکرار تخلفات و حساسیت عمومی به محیط زیست تاثیر زیادی دارد.

    تالش با ۲۵۰ هزار هکتار جنگل هیرکانی، رتبه نخست اراضی جنگلی گیلان را داراست و در ۹۳ کیلومتر اراضی ساحلی دریای خزر در این شهرستان، هشت طرح گردشگری ایجاد شده است.

    شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50072

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *