مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان گفت: برای اینکه پیامهای مدیریت مصرف برق از اثرگذاری بیشتری برخوردار باشند، بهتر است تمامی دستگاههای اجرایی در این امر کوشا باشند.
به گزارش گیل و دیلم ، بهمن دارابزاده برای اثربخش بودن پیام های مدیریت مصرف، این پیام ها باید دائمی و مستمر باشند اظهار کرد: نباید پیامهای مدیریت مصرف محدود به فصل یا روزهای خاصی از سال باشند.وی با بیان اینکه وظیفه سنگین و خطیر فرهنگ استفاده صحیح از مواهب الهی نباید به دستگاه های خاصی محول شود افزود: برای اینکه پیام های مدیریت مصرف برق از اثرگذاری بیشتری برخوردار باشند، بهتر است تمامی دستگاه های اجرایی در این امر کوشا باشند.
مدیر عامل شرکت برق منطقهای گیلان تصریح کرد: در مقوله مدیریت مصرف نباید تکیه به انرژی خاصی داشته باشیم. اگر روی موردی خاص تمرکز کنیم در واقع هدر دادن وقت و اتلاف منابع خواهد بود.
دارابزاده خاطرنشان ساخت: برای آنکه استفاده بهینه از منابع داشته باشیم باید مدیریت مصرف را درباره تمامی انرژی ها؛آب، برق، گاز، بنزین و حتی همه مواهب خدادادی اجرایی کنیم تا بتوانیم به اثربخشی مطلوب دست پیدا کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید