×

مدیرعامل آبفار گیلان: کیفیت آب شرب روستایی سیاهکل برابر با استانداردهای ملی است

  • کد نوشته: 23665
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۴
  • 251 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل را برابر با استانداردهای ملی دانست و گفت: بیش از ۲۸ هزار آزمایش سنجش سلامت آب شرب روستاهای این شهرستان انجام شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محبعلی رنج ور از سنجش سلامت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل […]

    مدیرعامل آبفار گیلان:  کیفیت آب شرب روستایی سیاهکل برابر با استانداردهای ملی است
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل را برابر با استانداردهای ملی دانست و گفت: بیش از ۲۸ هزار آزمایش سنجش سلامت آب شرب روستاهای این شهرستان انجام شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محبعلی رنج ور از سنجش سلامت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش و امکانات خود را برای تامین آب شرب با کیفیت روستاییان گیلان به کار گرفته ایم.

    وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری بیش از ۲۸ هزار آزمایش سنجش سلامت آب شرب روستاهای این شهرستان انجام شد، افزود: در مدت مذکور، ۲۶ هزار و ۵۳۵ مورد کلرسنجی، ۲ هزار و ۷۴ آزمون میکروبی و ۱۲ آزمون فیزیکوشیمیایی در سیاهکل صورت گرفته است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل را برابر با استانداردهای ملی دانست و گفت: در نیمه ابتدایی امسال ۱۷ باب از مخازن ذخیره و تعدیل فشار آب شرب در مجموع به حجم ۹۵۰ مترمکعب و ۴۰ کیلومتر از شبکه های آبرسانی روستایی شهرستان سیاهکل نیز شستشو شد.

    این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را تامین کیفیت مناسب و مستمر آب آشامیدنی روستاییان این شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: در زمان کنونی ۱۳ هزار مشترک در ۱۳۹ روستای شهرستان گردشگرپذیر سیاهکل زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند.

    رنج ور همچنین از تقویت فشار آب آشامیدنی ۵ روستای شهرستان رضوانشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ جدید و تعمیر پمپ قدیمی مجتمع آبرسانی دارسرا، مشکل ضعف فشار آب شرب بیش از ۶۰۰ خانوار این روستاها برطرف شد.

    مدیرعامل آبفار گیلان با بیان اینکه طرح تقویت فشار آب آشامیدنی روستاهای رضوانشهر با ۲۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شد، تاکید کرد: شهرستان رضوانشهر دارای ۱۱ هزار و ۲۰۰ مشترک آب شرب روستایی است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23665

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *