×

مدیرعامل جدید آبفار گیلان معارفه شد

  • کد نوشته: 9786
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴
  • 171 بازدید
  • ۰
  • طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،محبعلی رنجور به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم طی حکمی از سوی مهندس جانباز،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،محبعلی رنجور […]

    مدیرعامل جدید آبفار گیلان معارفه شد
  • طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،محبعلی رنجور به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم طی حکمی از سوی مهندس جانباز،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،محبعلی رنجور به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.

    رضا گیاهی، معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱ هزار نفر کارمند در صنعت آب و فاضلاب مشغول به کار هستند،گفت:تمام تلاش ما برای رفع مشکلات و تنگناهای پرسنل است و به طور جدی پیگیر حق و حقوق کارکنان هستیم.

    وی با قدردانی از زحمات مهندس محمدعلی فرامینی، مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان،برای محبعلی رنجور آرزوی موفقیت کرد.

    حجت شعبانپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز، با اشاره به وضعیت آب کشاورزی و شرب روستاهای این استان،اظهار کرد:با توجه به حضور سالانه بیش از ۵ میلیون مسافر در گیلان، باید تمهیدات خاصی در حوزه آب شرب صورت پذیرد.

    وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۲۴ هزار نفر در یک هزار و ۷۶۲ روستای گیلان از نعمت آب شرب برخوردارند،افزود:هنوز ۸۳۰ روستای استان فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که نگاه ویژه مسئولان امر را می طلبد.

    محبعلی رنجور، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرامینی در سال های گذشته، خاطرنشان کرد:بهبود وضعیت حقوقی و استخدامی کارکنان، آبرسانی به روستاهای باقیمانده، بهره مندی از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و پیگیری جهت دریافت اعتبارات مختلف دولتی از مهم ترین مواردی است که در اولویت کاری این شرکت در استان قرار خواهد گرفت./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9786

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *