×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان: مسئولان شهرستان لاهیجان برای ایجاد پست امدادی در این منطقه همکاری نکردند

  • کد نوشته: 13777
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۱
  • 115 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به‌علت عدم همکاری مسئولان شهرستان لاهیجان ۲ پست ایمنی و سلامت در لاهیجان برپا نشد و فقط ۲۲ پست موقت ایمنی و سلامت در استان گیلان استقرار یافت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمد ولی‌‌پور اظهار داشت:جمعیت هلال احمر گیلان در قالب اجرای طرح ملی نوروزی ۹۶ در […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان: مسئولان شهرستان لاهیجان برای ایجاد پست امدادی در این منطقه همکاری نکردند
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به‌علت عدم همکاری مسئولان شهرستان لاهیجان ۲ پست ایمنی و سلامت در لاهیجان برپا نشد و فقط ۲۲ پست موقت ایمنی و سلامت در استان گیلان استقرار یافت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمد ولی‌‌پور اظهار داشت:جمعیت هلال احمر گیلان در قالب اجرای طرح ملی نوروزی ۹۶ در دو بخش “ایمنی و سلامت” و “امداد و نجات” خدمات مختلفی را به مردم گیلان و مسافران از سراسر کشور ارائه می‌دهد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: خدمات طرح ملی نوروزی در راستای دو ماموریت اصلی هلال احمر در قالب پیشگیری و آمادگی مردم و پاسخ دهی و مقابله با آثار ناشی از حوادث احتمالی ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در قالب طرح “ایمنی و سلامت” در نظر داشتیم ۲۴ پست موقت ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرهای استان گیلان مستقر کنیم افزود: به‌علت عدم همکاری مسئولان شهرستان لاهیجان، ۲ پست ایمنی و سلامت در لاهیجان برپا نشد و فقط ۲۲ پست موقت ایمنی و سلامت در استان گیلان استقرار یافت.

    ولی پور با تاکید بر گردشگر پذیر بودن شهرستان لاهیجان گفت: در شهرستان لاهیجان پست ایمنی و سلامت نداریم و این عدم توجه و عدم همکاری مسئولان سبب کاهش میزان رضایت مندی مسافران از خدمات استان گیلان می‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: از ۱۰۰۰ جوان عضو جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۷ فروردین سال ۹۶ در اجرای طرح‌های مختلف هلال احمر گیلان بهره می‌بریم و طرح‌های هلال احمر با رویکرد آموزشی توسط آنها ارائه می‌شود.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13777

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *