×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: عملکرد حوزه جوانان هلال احمر در سال های اخیر خوب بوده است

  • کد نوشته: 16432
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۱
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:عملکرد حوزه جوانان در سال های اخیر خوب بوده که این امر نشان دهنده تعامل و تلاش کارکنان این حوزه است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهدی ولی پور در مراسم معارفه سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان این که اعتلای نام جمعیت وظیفه هر […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: عملکرد حوزه جوانان هلال احمر در سال های اخیر خوب بوده است
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:عملکرد حوزه جوانان در سال های اخیر خوب بوده که این امر نشان دهنده تعامل و تلاش کارکنان این حوزه است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهدی ولی پور در مراسم معارفه سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان این که اعتلای نام جمعیت وظیفه هر هلال احمری است،گفت:کارکنان حوزه جوانان با ارتباط تعاملی که با اعضای جوان پویا و خوش فکر دارند می توانند الگویی برای همه باشند.

    وی افزود:تغییر یک اصل اساسی در جهت پیشرفت است که باید بهترین استفاده را در جهت پیشبرد اهداف کرد.

    ولی پور ادامه داد:عملکرد حوزه جوانان در سال های اخیر خوب بوده که این امر نشان دهنده تعامل و تلاش کارکنان این حوزه است که امیدورایم با همدلی و نشاط بیشتر در جهت ایجاد زمینه جذب علاقه مندان و ساماندهی آنان این فعالیتها با داشتن جوانانی آموزش دیده به سطح عالی برسد .

    وی با اشاره به افتتاح خانه های هلال در سراسر استان گفت:خانه های هلال پس از این جایگزین خانه های داوطلب،کانون جوانان،محلی برای فراگیر کردن آموزش و فعالیتهای امدادی است که باید همه حوزه ها با تعامل و تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف هلال احمر از این مکان بعنوان هلال احمری کوچک استفاده کنند .

    ولی پور همچنین با اشاره به اهمیت جذب جوانان در سطوح مختلف گفت:ارتباط بین دبیران کانونهای دانشجویی و مسئول خانه های داوطلب با زیر مجموعه هایشان باید تعریف شده و مشخص باشد که این مهم نیاز به یک برنامه ریزی مدون و ارتباط بیشتر کارکنان ستادی با شعب دارد تا هنگام فراخوان اعضای جوان در مناسبتها و دوره های آموزشی یا حوادث بتوانیم با حضور موثر آنان در پیشبرد اهداف بهینه گام برداریم .

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خواستار توجه بیشتر به کانونها و به کارگیری دبیران کانونها بعنوان مشاوران جوان در شعب شد و گفت:با استفاده از ایده های و طرح های اعضای جوان می توان سریع تر به نقطه مطلوب رسید که این امر مستلزم پاسخگویی و همکاری بیش از پیش حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16432

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *