×

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: منطقه آزاد انزلی یکی از قطب های گردشگری کشور است

  • کد نوشته: 36037
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۶
  • 297 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی با زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده و مواهب طبیعی یکی از قطب های گردشگری کشور است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا مسرور در نشست با استاندار آرارات و جمعی از تجار و کارآفرینان کشور ارمنستان در منطقه آزاد انزلی مزایا و معافیت های قانونی […]

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: منطقه آزاد انزلی یکی از قطب های گردشگری کشور است
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی با زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده و مواهب طبیعی یکی از قطب های گردشگری کشور است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا مسرور در نشست با استاندار آرارات و جمعی از تجار و کارآفرینان کشور ارمنستان در منطقه آزاد انزلی مزایا و معافیت های قانونی مناطق آزاد ایران و توانمندیهای،طرح های زیرساختی و توسعه ای منطقه آزاد انزلی و رشد شاخص های اقتصادی و ساخت بندر کاسپین را تشریح و اظهار کرد: ارمنستان یکی از کشورهای هدف و مهم ما در منطقه است و علاقه‌مند هستیم که روابط این منطقه را با منطقه آزاد ارمنستان، استان آرارات و کشور ارمنستان گسترش دهیم.

    وی افزود: با توجه به مشترکات تاریخی و علاقه‌مندی مردم دو کشور، ارمنستان کشور مناسبی برای مبادلات تجاری و همکاری‌های حوزه گردشگری است.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی با زیرساخت های گردشگری ایجاد شده و مواهب طبیعی موجود یکی از قطب های گردشگری کشور است.

    مسرور با تاکید بر اینکه در حوزه بازرگانی نیز با توجه به قرار داشتن ارمنستان در اوراسیا که ایران نیز به این توافق پیوسته است، تصریح کرد: فرصت مناسبی برای تبادل کالا فراهم شده است و لازم است این فرصت استفاده کنیم.

    وی بر افزایش مراودات تجار و بازرگانان دو کشور و آشنایی با ظرفیت های اقتصادی و صنعتی طرفین تاکید کرد و افزود: ضمن دعوت از تجار کشور ارمنستان برای سفر به منطقه آزاد انزلی، آمادگی داریم که هیاتی را از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان منطقه به سرپرستی معاون اقتصادی ک سرمایه گذاری برای معرفی محصولات تولیدی ، صادراتی و آشنایی با بازار به ارمنستان اعزام کنیم.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36037

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *