×

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: احداث مولدهای برق مقیاس کوچک در گیلان

  • کد نوشته: 12561
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۳
  • 149 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از سرمایه‌گذاری به منظور احداث مولدهای مقیاس کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه و رونق بازار برق در این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،عظیم بلبل‌آبادی امروز با اشاره به اینکه انرژی بزرگ‌ترین چالش بشر امروزی است اظهار کرد: انرژی عامل بسیاری […]

    مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: احداث مولدهای برق مقیاس کوچک در گیلان
  • مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از سرمایه‌گذاری به منظور احداث مولدهای مقیاس کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه و رونق بازار برق در این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،عظیم بلبل‌آبادی امروز با اشاره به اینکه انرژی بزرگ‌ترین چالش بشر امروزی است اظهار کرد: انرژی عامل بسیاری از درگیری‌های جهانی و منطقه‌ای محسوب می‌شود و زندگی و رفاه مردم جهان وابسته به انرژی است.

    وی به سرمایه‌گذاری به منظور احداث مولدهای مقیاس کوچک در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و توسعه و رونق بازار برق در گیلان اشاره کرد و افزود: امر مذکور همگام با سیاست‌های وزارت نیرو با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی انجام می‌شود.

    مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه هفت منطقه برای احداث مولدهای مقیاس کوچک در استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: پست‌های بی‌بی حوریه، شهید اختر کاویان، ماسال، چابکسر، آستارا، هشتپر و لاهیجان آماده اجرای طرح مذکور است.

    بلبل‌آبادی، رویکرد شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان را احداث نیروگاه‌های با تولید انرژی تجدیدپذیر خواند و بیان کرد: بانک اطلاعاتی بسیار مناسبی در مورد زمین، شبکه و … به منظور احداث نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در استان تهیه شده است.

    وی، پایدار بودن را از مزایای انرژی‌های تجدیدپذیر عنوان کرد و گفت: آلاینده نبودن مهم‌ترین مزیت انرژی‌های تجدیدپذیر محسوب می‌شود و در این راستا پنج نیروگاه خورشیدی در نقاط مختلف گیلان در حال احداث است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12561

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *