×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد: مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است

  • کد نوشته: 12713
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • 217 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، احمد علی شهیدی گفت : فضای سبز با خواص چند جانبه ای که دارد نقش فوق العاده ای در زندگی بشر دارد . تکامل حیات ، نظم […]

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد: مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، احمد علی شهیدی گفت : فضای سبز با خواص چند جانبه ای که دارد نقش فوق العاده ای در زندگی بشر دارد . تکامل حیات ، نظم ناشی از آن است و فضای سبز که جزئی از مجموعه حیات است ، طبعا از هر نظر برخوردار و در کنار تنوع و نظم ، قطعا زیبایی را به همراه خواهد داشت و همین طور در کنار زیبایی کمال را .

    وی بیان داشت: مهمترین اثرات فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی ، کارکرد های زیست محیطی آنها است که ایجاد تعادل بخشی در شهرکها و نواحی صنعتی از یک سو و بالا بردن سطح زیبایی از سوی دیگر ، سبب افزایش کیفیت زیستی آنها شده و برای تداوم آن باید کلیه عوامل لازم به کار گرفته شوند .

    رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : در همین راستا اقدامات متعددی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته که بخشی از آن عبارت است از ، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب ، گاز رسانی در جهت کاهش آلودگی هوا ، تصفیه خانه های فاضلاب در حال بهره برداری و در دست احداث ، ایجاد سیستم مناسب جهت بهره برداری از تصفیه خانه ها با تهیه دستورالعمل های نموداری و راهبردی برای کادر تصفیه خانه ها و تفکیک تصفیه خانه های شهرک های صنعتی مختلف .

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان بیان داشت: استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار برای صرفه جویی در آبیاری فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی و هرس نهالها در جهت ایجاد و توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده و اجرا می شود.

    وی در پایان به این نکته اشاره داشت که ، شرکت شهرکهای صنعتی در سالهای ۸۴ ، ۸۷ ، ۸۸ و ۹۱ موفق به کسب عنوان واحد خدماتی سبز کشوری شده است .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12713

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *