×

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد: راه‌اندازی سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان

  • کد نوشته: 22847
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۲
  • 115 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای سراسری سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: این طرح در جهت رفاه حال مشتریان و نیز شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به […]

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد: راه‌اندازی سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای سراسری سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: این طرح در جهت رفاه حال مشتریان و نیز شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به مشترکین و همزمان با قرائت کنتور اجرایی شده است و زین پس کنتور خوانان شرکت گاز نسبت به تحویل صورتحساب به مشترک همزمان با قرائت کنتور اقدام می نمایند.

    اکبر بیان کرد: در ابتدا، طرح مذکور در شهرهای رشت، آستارا، تالش، ماسال و آستانه اجرایی شده بود و هم اینک اجرای آن در تمام استان آغاز شده است.

    وی در همین راستا بیان کرد: طی هفته گذشته تحویل دستگاه‌های قرائت و چاپ صورتحساب، راه اندازی سیستم بر روی دستگاه های قرائت و آموزش به کنتورخوانان برای شهرهای لاهیجان، لنگرود، رودسر و سیاهکل در اداره گاز لاهیجان و نیز برای شهرهای انزلی،صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار در محل سالن همایش روابط‌عمومی شرکت گاز استان گیلان انجام پذیرفت.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان کاهش دوره وصول مطالبات، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، شفافیت در صورتحساب های صادره، ارسال پیامکی صورتحساب در زمان نبود مشترک، امکان بررسی صورتحساب صادره در محل و اطمینان از حضور کنتورخوان در محل را از جمله مزایای اجرای این طرح عنوان نمود.

    اکبر در پایان گفت: هم اکنون این شرکت توسط ۱۲۵ کنتورخوان در سطح استان که تمامی آنان به سیستم قرائت و توزیع همزمان مجهز شده اند، نسبت به قرائت کنتور گاز مشترکین اقدام می نماید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22847

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *