×

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: استان گیلان با وجود برف و یخبندان با افت فشار گاز مواجه نیست

  • کد نوشته: 10678
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۵
  • 146 بازدید
  • ۰
  • جمشید ظهیری  اظهار داشت: خوشبختانه با وجود بارش برف در استان گیلان با افت فشار گاز مواجه نبودیم ولی به این معنا نیست که شهروندان در مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به گیلانی‌ها توصیه کرد اگر درجه آسایش گاز که در کل ایران بین ۱۱ تا ۲۱ درجه است رعایت شود […]

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان: استان گیلان با وجود برف و یخبندان با افت فشار گاز مواجه نیست
  • جمشید ظهیری  اظهار داشت: خوشبختانه با وجود بارش برف در استان گیلان با افت فشار گاز مواجه نبودیم ولی به این معنا نیست که شهروندان در مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به گیلانی‌ها توصیه کرد اگر درجه آسایش گاز که در کل ایران بین ۱۱ تا ۲۱ درجه است رعایت شود گاز هیچ کسی قطع نخواهد شد.

    ظهیری با بیان اینکه شرایط قطعی گاز گیلان مثل شرایط قبل از بارش برف است بیان کرد: روال فشار گاز در  استان گیلان عادی است و قطعی گاز مثل شرایط قبل از بارش برف است.

    وی تعداد مصرف کنندگان گاز در استان گیلان را یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت: به‌طور متوسط گاز ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر در روز قطع می‌شود که گروه‌های امدادی شرکت گاز بلافاصله به حل مشکل اقدام می‌کنند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان مصرف گاز گیلان در این ایام را ۲۲ میلیون مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: آمار مصرف گاز در روزهای قبل برف بین ۱۵ تا ۱۶ میلیون مترمکعب است.

    منبع: خبرگزاری تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10678

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *