×

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: توزیع بیش از هزار سبد غذایی بین نیازمندان

  • کد نوشته: 17792
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • 164 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان یک هزار و ۶۹۵ سبد غذایی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی ولی پور گفت: طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نودوستی با مشارکت افراد […]

    مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: توزیع بیش از هزار سبد غذایی بین نیازمندان
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان یک هزار و ۶۹۵ سبد غذایی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی ولی پور گفت: طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نودوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار در ماه مبارک رمضان اجرا می شود .

    وی افزود: ۲۰۶ میلیون تومان با مشارکت یکهزار و ۶۳۶ نفر از خیرین و داوطلبان و چهار سازمان مردم نهاد جمع آوری و در قالب سبدهای غذایی هر یک به ارزش یک میلیون ریال و با حفظ کرامت انسانی در اختیار بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست، خانواده های کم برخوردار، ایتام، معلولین و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار گرفت .

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک ۴۲ سفره مهربانی با ارزش ریالی ۳۷ میلیون تومان برپا شد که ۳ هزار و ۷۸۰ نفر از افراد نیازمند از این سفره ها بهره مند شدند .

    وی اظهار کرد: سفره های مهربانی به منظور اطعام روزه داران نیازمند با مشارکت خیرین و داوطلبان برپا شد و خیرین و برخی از سازمان های مردم نهاد با تقبل هزینه رستوران افراد نیازمند را اطعام کردند .

    ولی پور گفت: سبدهای غذایی توزیع شده در بین افراد نیازمند شامل برنج، خرما، پنیر، ماکارونی، شکر، قند و مرغ است.

    وی ادامه داد: ۷۵ خانه داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر استان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند که طی آن هزار و ۶۹۵ خانواده از این طرح بهره بردند .

    ولی پور تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در حال حاضر دارای ۴ هزار و ۴۴۳ داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *