×

مدیرعامل گاز گیلان: مصرف گاز در گیلان از روند منطقی برخوردار است

  • کد نوشته: 31370
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۶
  • 127 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل گاز گیلان گفت:مصرف گاز در گیلان از روند منطقی برخوردار است و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در فروردین سال جاری در گیلان مصرف شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس حسین اکبر از مصرف ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در فروردین سال جاری در گیلان خبر داد و گفت:این میزان نسبت به مدت […]

    مدیرعامل گاز گیلان: مصرف گاز در گیلان از روند منطقی برخوردار است
  • مدیرعامل گاز گیلان گفت:مصرف گاز در گیلان از روند منطقی برخوردار است و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در فروردین سال جاری در گیلان مصرف شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس حسین اکبر از مصرف ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در فروردین سال جاری در گیلان خبر داد و گفت:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد رشد داشته که با توجه به جذب ۵۰ هزار مشترکین جدید گاز در یک سال گذشته آماری بسیار مناسب می باشد و نشان میدهد مصرف گاز در استان روندی بهینه و منطقی دارد.

    وی ادامه داد:خوشبختانه دمای هوای فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درجه افزایش داشته که این مسئله سبب کاهش مصرف گاز در بخش خانگی و تزریق بیشتر گاز به بخش صنعتی شده است.

    مهندس اکبر افزود:بیشترین میزان مصرف گاز در فروردین امسال متعلق به بخش نیروگاهی با ۲۴۷ میلیون مترمکعب گاز است و بخش های خانگی،صنعتی،حمل و نقل و تجاری به ترتیب با ۴۰ ، ۹ ، ۵ و ۴درصد در رده های بعدی قرار دارند.

    وی افزایش مصرف گاز در حوزه نیروگاهی و صنعتی و کاهش آن در حوزه مشترکین خانگی را در راستای استفاده مطلوب از نعمت گاز بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد:اجرای طرح سفیران انرژی در مدارس شهری و روستایی و تعامل با فرمانداری ها سبب ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در سطح استان گردیده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31370

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *