×

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: حاشیه های سیاسی وارد جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نخواهد شد

  • کد نوشته: 46719
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۹
  • 291 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، گفت: امسال سال انتخابات است، اما تمام تلاش ما این بوده و هست که حاشیه‌های سیاسی وارد حوزه فرهنگ و هنر نشود. به گزارش گیل و دیلم ، فیروز فاضلی در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که در عمارت […]

    مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: حاشیه های سیاسی وارد جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نخواهد شد
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، گفت: امسال سال انتخابات است، اما تمام تلاش ما این بوده و هست که حاشیه‌های سیاسی وارد حوزه فرهنگ و هنر نشود.

    به گزارش گیل و دیلم ، فیروز فاضلی در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که در عمارت باغ ملی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، مطالبه‌ای مردمی است.

    وی با بیان اینکه ما باید پاسخگوی مردم در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان باشیم، گفت: با همدلی ایجاد شده بین مسئولان شهری و هنرمندان، در انتظار برگزاری جشنواره‌ای قدرتمند هستیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است، گفت: تمام تلاش ما این بوده و هست که حاشیه‌های سیاسی وارد حوزه فرهنگ و هنر نشود و جشنواره صبغه فرهنگی و هنری خود را حفظ کند.

    این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در لاهیجان، باید گستره حضور گروه‌های نمایشی فراتر از وضع موجود باشد و زیرساخت های برگزاری بین المللی این جشنواره را ایجاد کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46719

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *