×

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: نمایش های خیابانی گیلان وجهه ملی پیدا کند

  • کد نوشته: 46821
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۲
  • 201 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه کیفیت از دل کمیت بیرون می آید، افزود: ظرفیت های هنری خوبی در استان داریم و لذا امیدواریم نمایش های خیابانی گیلان وجهه ملی پیدا کند. به گزارش گیل و دیلم، فیروز فاضلی در اختتامیه نخستین دوره اجرای نمایش های خیابانی کارگروه توسعه تئاتر استانداری گیلان در رشت، […]

    مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان:  نمایش های خیابانی گیلان وجهه ملی پیدا کند
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه کیفیت از دل کمیت بیرون می آید، افزود: ظرفیت های هنری خوبی در استان داریم و لذا امیدواریم نمایش های خیابانی گیلان وجهه ملی پیدا کند.

    به گزارش گیل و دیلم، فیروز فاضلی در اختتامیه نخستین دوره اجرای نمایش های خیابانی کارگروه توسعه تئاتر استانداری گیلان در رشت، شفت و شهرهای ساحلی که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، تشکیل کارگروه توسعه تئاتر را مایه خرسندی اصحاب فرهنگ و هنر استان دانست و اظهار کرد: این کارگروه فرصت مناسبی را فراهم کرده تا گروه های نمایشی کیفی سازی را مد نظر قرار دهند.

    وی با بیان اینکه کیفیت از دل کمیت بیرون می آید، افزود: ظرفیت های هنری خوبی در استان داریم و لذا امیدواریم نمایش های خیابانی گیلان وجهه ملی پیدا کند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به درخشش چهره های تئاتر گیلان در رسانه ملی، تصریح کرد: آنچه می ماند کیفیت است و بی تردید کیفیت بخشی اجرای تئاتر ما را در سطح ملی به پیش می برد.

    فاضلی با اشاره به برگزاری نشست شورای سیاستگذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، عنوان کرد: تئاتر خیابانی لاهیجان ظرفیت های ملی و بین المللی دارد.

    وی یکی از مشکلات روز جامعه را انبوه سازی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دانست و یادآور شد: انبوه سازی از کیفیت کار کم می کند. خوشبختانه تالار مرکزی رشت فضای فرهنگی و هنری مناسبی را فراهم کرده و مردم ما نیز نسبت به هنرهای نمایشی اقبال خوبی نشان می دهند لذا زمینه برای کیفی سازی کار وجود دارد.

    مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره نمایشنامه نویسی استان را به سمت مفاخر و مشاهیر فرهنگ و هنر بردیم، خاطرنشان کرد: از اهالی فرهنگ و هنر می خواهم از هم اکنون در زمینه نمایشنامه نویسی ورود کنند و هویت ما را بشناسانند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46821

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *