×

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری گیلان: افزایش مشارکت عمومی در انتخابات نیازمند افزایش آگاهی مردم است

  • کد نوشته: 9269
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۴
  • 191 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان افزایش مشارکت عمومی در عرصه هایی همچون انتخابات را نیازمند افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: در این راستا، رسانه ها بهترین محمل برای آگاهی بخشی هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی اکبر پوراوزان در جلسه گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی و رانکوه شهرستان املش، […]

    مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:  افزایش مشارکت عمومی در انتخابات نیازمند افزایش آگاهی مردم است
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان افزایش مشارکت عمومی در عرصه هایی همچون انتخابات را نیازمند افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: در این راستا، رسانه ها بهترین محمل برای آگاهی بخشی هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی اکبر پوراوزان در جلسه گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی و رانکوه شهرستان املش، اظهار کرد: رای مردم برای ما مهم است و از آن تمکین می کنیم.

    وی ادامه داد: دولتی که با رای مردم سر کار بیاید، باید حمایت شود؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب بر اساس رای مردم از دولت وقت حمایت می کنند.

    مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری گیلان افزود: مدیران دولت، باید نسبت به تبلیغ و اطلاع رسانی عملکرد دولت، اهتمام داشته باشند و اگر مدیری نتواند این مهم را انجام دهد، توانمند نیست.

    پوراوزان افزایش مشارکت عمومی در عرصه هایی همچون انتخابات را نیازمند افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: در این راستا، رسانه ها بهترین محمل برای آگاهی بخشی هستند.

    وی گفت: افرادی که نگران حضور مردم هستند، فقط خودشان را قبول دارند حال اینکه اگر قرار باشد مردم تصمیمی را بگیرند و بخواهند نهادی را تشکیل دهند، چه جای نگرانی است.

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش خود، با یادآوری رشادت ها و ایثارهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، امنیت امروز کشور را مرهون آن شجاعت ها و فداکاری ها دانست و تصریح کرد: اکنون نیز پشتوانه ما در صحنه های مهم، مردم هستند؛ مردمی که مشارکت سیاسی و ملی آنان، بسیار نقش آفرین است.

    وی افزایش مشارکت مردم در عرصه های مختلف همچون انتخابات را موضوعی عنوان کرد که از هر امر دیگری برای مسئولان مهم تر است و یادآور شد: التزام به قانون اساس انتخابات است و بی قانونی باعث ازهم پاشیدگی می شود.

    مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در خاتمه سخنانش، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، او را فردی عنوان کرد که وجودش با اسلام و جمهوری اسلامی بود و هرجا نظام در چالش یا خطری می افتاد، چتری برای نجات می گشود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *