×

مدیرکل امور مالیاتی گیلان خبر داد: تمدید مهلت ارائه اظهار‌نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان

  • کد نوشته: 14587
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مودیان می‌توانند اظهارنامه فصل زمستان را تا پایان روز پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه ۹۶ ارائه کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری ، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم(فصل زمستان) […]

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان خبر داد:  تمدید مهلت ارائه اظهار‌نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مودیان می‌توانند اظهارنامه فصل زمستان را تا پایان روز پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه ۹۶ ارائه کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری ، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم(فصل زمستان) سال ۱۳۹۵ با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مودیان می‌توانند اظهارنامه فصل زمستان را تا پایان روز پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه ۹۶ ارائه کنند.

    مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان افزود: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۳۹۵ را تا مهلت تعیین شده ارائه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور استفاده کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.evat.ir نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین اقدام کنند.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14587

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *