×

مدیرکل امور مالیاتی گیلان عنوان کرد: اختصاص ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها

  • کد نوشته: 18792
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • 75 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های هر استان پرداخت می شود تا صرف آبادانی همان استان گردد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری به مناسبت پایان خرداد و تیرماه مالیاتی، اظهار […]

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان عنوان کرد:  اختصاص ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های هر استان پرداخت می شود تا صرف آبادانی همان استان گردد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری به مناسبت پایان خرداد و تیرماه مالیاتی، اظهار کرد: یکی از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت و تکیه بر درآمدهای مالیاتی می باشد که برای تحقق آن باید فرهنگ مالیاتی را در جامعه نهادینه کنیم.

    مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان قانون مالیات های مستقیم را گامی در جهت عدالت اجتماعی و عدالت مالیاتی دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جامع مالیاتی افزایش شفافیت فعالیت های اقتصادی و ایجاد نظام یکپارچه اطلاعات مالیاتی، روش نظام مالیاتی مبتنی بر تشخیص علی الراس به نظام مبتنی بر تشخیص براساس اسناد و مدارک و درآمد ابرازی، تغییر خواهد یافت.

    وی طرح جامع مالیاتی را یکی از طرح های نوین سازمان امور مالیاتی کشور در جهت تحول نظام مالیاتی دانست و تصریح کرد: این طرح یکی از پروژه های نوین دنیاست که بر پایه شناسایی و ردگیری فعالان اقتصادی کشور و پردازش اطلاعات و تشخیص مالیات و در نهایت وصول واقعی مالیات استوار می باشد که می تواند آینده ای روشن در امر وصول مالیات را به همراه داشته باشد.

    انوری با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های هر استان پرداخت می شود تا صرف آبادانی همان استان گردد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *