×

مدیرکل امور مالیاتی گیلان: کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

  • کد نوشته: 23375
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۹
  • 84 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، گفت: تعامل خوب با مودیان، زمینه ساز تحقق اهداف سازمانی است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری با بیان اینکه کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، گفت: امروز وظیفه ما این است که […]

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان:  کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، گفت: تعامل خوب با مودیان، زمینه ساز تحقق اهداف سازمانی است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد انوری با بیان اینکه کارکنان امور مالیاتی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، گفت: امروز وظیفه ما این است که تلاش کنیم در جبهه اقتصادی سربلند باشیم تا وابسته به بیگانگان نباشیم.

    وی رسالت کارکنان امور مالیاتی را بسیار سنگین دانست و ابراز امیدواری کرد: با همدلی مجموعه کارکنان اداره کل، شاهد تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده برای سال جاری در استان گیلان باشیم.

    مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با اشاره به اینکه از نیمه سال عبور کرده ایم، افزود: شایسته است از همین امروز برنامه ریزی صحیحی را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در پایان سال به اهداف مشخص شده برسیم.

    انوری با بیان اینکه تعامل خوب با مودیان، زمینه ساز تحقق اهداف سازمانی است، گفت: اگر تعامل دو سویه با مودیان وجود داشته باشد اهدافمان تحقق پیدا می کند.

    این مقام مسئول مودی مداری و اعتمادآفرینی در جامعه، برقراری عدالت مالیاتی و رفع تبعیض های مالیاتی و همچنین مبارزه با فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید را از مهمترین رویکردهای سازمان در سال های اخیر برشمرد و اضافه کرد: در تلاشیم که با فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی مودیان، تعامل و اعتماد بین سازمان امور مالیاتی و مودیان تقویت گردد که این اعتماد نیز زمینه ساز مشارکت آگاهانه در پرداخت مالیات است.

    وی با بیان اینکه تامین هزینه های دولت از محل مالیات از مهم ترین عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: بهترین ابزار جهت توسعه اقتصادی، عمران و آبادانی کشور، مالیات می باشد.

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان خاطرنشان کرد: جایگزینی درآمدهای مالیاتی به ‌جای درآمدهای نفتی و تامین منابع مالی پایدار دولت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفته است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23375

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *