×

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان: بقاع متبرکه قطب گردشگری گیلان هستند

  • کد نوشته: 30069
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۶
  • 82 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه در طول سال قریب به ۱۰ میلیون توریست مذهبی از بقاع متبرکه دیدن می‌کنند گفت: یکی از قطب‌های گردشگری با نگاه مذهبی بقاع متبرکه هستند که ظرفیت استقبال از میهمانان و مجاوران را دارند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده […]

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان: بقاع متبرکه قطب گردشگری گیلان هستند
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه در طول سال قریب به ۱۰ میلیون توریست مذهبی از بقاع متبرکه دیدن می‌کنند گفت: یکی از قطب‌های گردشگری با نگاه مذهبی بقاع متبرکه هستند که ظرفیت استقبال از میهمانان و مجاوران را دارند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده شامگاه جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به منظومه گردشگری مطرح‌شده توسط استاندار گیلان اظهار کرد: بهترین ظرفیت گردشگری با جذابیت خاص در استان، گردشگری مذهبی در کنار بقاع متبرکه استان گیلان است.

    وی با بیان اینکه نقطه‌نقطه استان گیلان از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است افزود: اکثر بقاع متبرکه استان در مناطق ییلاقی، خوش آب‌وهوا، جنگل و جوار کوه‌ها واقع‌شده‌اند لذا بهترین شرایط را برای گردشگری جهت سیاحت و زیارت مسافران و مردم شریف گیلان میسر کرده است.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اذعان به اینکه معتقدم بیشترین ظرفیت جذب مسافرین و توریست مذهبی در بقاع متبرکه رقم می‌خورد بیان کرد: تعداد حضور افراد و توریست مذهبی در بقاع متبرکه نسبت به سایر مکان‌های توریستی بیشتر است.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته در طرح آرامش بهاری قریب به سه میلیون زائر و توریست مذهبی از ظرفیت گردشگری مذهبی استان بهره‌مند شدند افزود: باوجوداینکه همه بقاع متبرکه ازلحاظ امکانات ۱۰۰ درصد تجهیز نیستند چنین آماری رقم خورده است و اگر امکانات خاصی جهت استراحت و پذیرایی میسر شود آمار بالاتری را به خود اختصاص خواهد داد.

    علیزاده با اشاره به اینکه در طول سال قریب به ۱۰ میلیون توریست مذهبی از بقاع متبرکه دیدن می‌کنند بیان کرد: یکی از قطب‌های گردشگری با نگاه مذهبی بقاع متبرکه هستند که ظرفیت استقبال از میهمانان و مجاوران را دارند لذا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان میزان این آمادگی را طی جلسات مختلف به اطلاع استاندار گیلان رسانده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30069

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *