×

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن در برف اخیر گیلان

  • کد نوشته: 11213
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 160 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین این بنیاد با یک‌هزار و ۹۳۰ ساعت فعالیت در برف اخیر استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمد اکبرزاده امروز با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام (ره) به عنوان نهاد غیر دولتی […]

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن در برف اخیر گیلان
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین این بنیاد با یک‌هزار و ۹۳۰ ساعت فعالیت در برف اخیر استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمد اکبرزاده امروز با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام (ره) به عنوان نهاد غیر دولتی انقلابی محسوب می‌شود اظهار کرد: بنیاد مذکور از اعتبارات هزینه‌ای و جاری برخوردار نیست.

    وی به تفویض اختیار از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر خدمات‌رسانی در برف سال ۹۲ به بنیاد گیلان اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان همیار و یاور دستگاه‌های اجرایی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه در استان است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین این بنیاد در بارش برف اخیر در استان خبر داد و بیان کرد: از ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه ۱۳ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری ماشین‌آلات مذکور به میزان یک‌هزار و ۹۳۰ ساعت به‌کارگیری شدند.

    اکبرزاده با بیان اینکه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در شهرستان‌های رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به‌کارگیری شدند، تصریح کرد: استفاده از ماشین‌آلات مذکور از طریق معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان انجام شده است.

    وی در پایان گفت: امیدواریم به اشتراک‌گذاری خدمات انجام شده توانسته باشد رضایت مردم و مسؤولان در گیلان را جلب کند.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11213

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *