×

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: سیل تالش خسارت ۱۰ میلیاردی به راه و منازل روستایی وارد کرد

  • کد نوشته: 61230
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • 188 بازدید
  • ۰
  • محمد اکبرزاده گفت: سیل اخیر در تالش بیش از ۱۰ میلیارد تومان به راه ها و منازل روستایی شهرستان تالش خسارت وارد کرده است. به گزارش گیل و دیلم ، محمد اکبرزاده با اشاره به بررسی کارشناسان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از مناطق سیل زده در شهرستان تالش، اظهار کرد: بر اساس این […]

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: سیل تالش خسارت ۱۰ میلیاردی به راه و منازل روستایی وارد کرد
  • محمد اکبرزاده گفت: سیل اخیر در تالش بیش از ۱۰ میلیارد تومان به راه ها و منازل روستایی شهرستان تالش خسارت وارد کرده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد اکبرزاده با اشاره به بررسی کارشناسان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از مناطق سیل زده در شهرستان تالش، اظهار کرد: بر اساس این بررسی‌ها ۱۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شده است.

    وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر هستند، گفت: بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده که در حال بررسی هستیم که چه تعداد نیازمند تعمیر و بازسازی و چه تعداد نیازمند اعطای اثاثیه منزل و معیشتی هستند.

    مدیر بنیاد مسکن گیلان در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌ها و معابر روستایی شهرستان تالش، افزود: در حال حاضر ماشین آلات در حال بازگشایی برخی مسیرها و معابر روستایی هستند.

    وی با بیان اینکه ۲۵ کیلومتر از معابر ۱۰۰ روستای شهرستان تالش اعم از طرح هادی و آسفالت دچار آسیب و خسارت شده است، گفت: در مجموع به راه و منازل روستایی تالش بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61230

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *