×

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در عرصه حمایت از تولید واشتغال است

  • کد نوشته: 14544
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 162 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:سازمان تامین اجتماعی با اتخاذ راهبردهای کلان مدیریتی در سالهای اخیر پیشتاز در عرصه حمایت از تولید واشتغال بوده است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جمیل حق پرست ضمن قدردانی ازتلاشها وخدمات صادقانه پرسنل ،حرکت جمعی واراده و عزم مسئولین سازمان دررده های صف وستاد درجهت نیل به […]

    مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:  سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در عرصه حمایت از تولید واشتغال است
  • مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:سازمان تامین اجتماعی با اتخاذ راهبردهای کلان مدیریتی در سالهای اخیر پیشتاز در عرصه حمایت از تولید واشتغال بوده است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جمیل حق پرست ضمن قدردانی ازتلاشها وخدمات صادقانه پرسنل ،حرکت جمعی واراده و عزم مسئولین سازمان دررده های صف وستاد درجهت نیل به افقی روشن درفعالیتهای کاری و دستیابی به مجموعه ای پایدار، پویا،سرآمد و پاسخگو با تکیه بر فرایندهای هوشمند و کرامت بخشیدن به انسانها را ازعوامل موفقیتهای حاصله تامین اجتماعی در عرصه کشوری طی سالیان اخیر برشمرد .

    وی با اشاره به دستاوردهایی همچون گسترش دامنه خدمات غیرحضوری بصورت اینترنتی،اشاعه فرهنگ بیمه های اجتماعی در اقشار جامعه، همکاری دراجرای طرح تحول سلامت وتعاملات سازنده با مراجع تصمیم گیری درکلان کشوری، افزایش آگاهیهای جامعه، اطلاع رسانی مناسب و ارتباطات مطلوب با شرکای اجتماعی را ازعوامل موفقیتهای بدست آمده دانست

    مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اظهار کرد:با توجه به حرکتها و گامهای بلند سازمان درمسیر نیل به اهداف خود همسو با مواضع تدوین شده در عرصه کشوری امیدواریم در سالی که بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بنام اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده نیز بتوانیم شاهد اعتلای بیش از پیش تامین اجتماعی جهت خدمت به مخاطبین خود باشیم .

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اقدامات مختلف سازمان ازجمله تعامل مثبت با تشکلهای کارگری و مجامع کارفرمایی، صیانت از حقوق جامعه کارگری و اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان خوش حساب را ازمصادیق بارز درحمایت ازشرکتها و کارخانجات تولیدی صنعتی و همسو با اجرای اقتصاد مقاومتی برای قوام بخشیدن به اشتغال و تولیدات داخلی عنوان کرد.

    وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه سازمان تامین اجتماعی بطور مستقیم متولی امراشتغال و تولید نمی باشد اما از آنجا که با مبادی کارگری وکارفرمایی بعنوان دورکن اصلی شرکای اجتماعی گره خورده و همراهی با آنان و تسهیل شرایط جهت برون رفت از بحرانهای مختلف را از وظایف خود میداند همواره درکناراین گروهها به ایفای نقش اجتماعی اقتصادی خود پرداخته است .

    جمیل حق پرست با بیان اینکه معیشت بخش عظیمی از جامعه در بخشهای مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری به منابع درآمدی این سازمان و حیات و پویایی آن بستگی دارد، تامین اجتماعی را ازمجموعه های اثرگذار و استراتژیک در شریانهای اقتصادی کشور قلمداد کرد.

    وی با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا پایان اجرای طرح بخشودگی جرائم از کارفرمایان مدیون دعوت کرد تا با مغتنم شمردن این فرصت،در اسرع وقت به شعب تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کنند.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14544

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *