×

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: بازنشستگان به مثابه گنجینه های خرد وتجربه هستند

  • کد نوشته: 21550
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۵
  • 54 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه روز بازنشستگان ضمن تبریک گفت: بازنشستگی دوره کمال ، پرباری خرد واندیشه وبلندای زندگی هرفرد است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ضمن گرامیداشت این مناسبت ، این روز را به بازنشستگان و یکایک فرهیختگان این قشر […]

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: بازنشستگان به مثابه گنجینه های خرد وتجربه هستند
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه روز بازنشستگان ضمن تبریک گفت: بازنشستگی دوره کمال ، پرباری خرد واندیشه وبلندای زندگی هرفرد است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ضمن گرامیداشت این مناسبت ، این روز را به بازنشستگان و یکایک فرهیختگان این قشر شریف تبریک گفت.
    وی افزود: بازنشستگی ، دورانی از زندگی است که در آن با انبوهی از تجربه می توان به دیروز ، امروز و فردا نگریست و بازنشسته همچون گنجی است گرانبها که باید فرصت تکریم وتجلیل اورامغتنم شمرد واین توفیق رابه نیکی پاس داشت.

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : بازنشستگان به مثابه گنجینه های خرد وتجربه و بمنزله سرمایه های بی بدیل و ارزشمندی می باشند که با تکیه برعلم ، دانش و تعالی سجایای اخلاقی نه تنها موجب پیشرفت مجموعه خود بلکه تاثیرگذار درتحول توسعه ورونق کشوربوده اند و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جایگاهی والا و باارزش برای آنان قائل است .

    وی تاکید کرد : سازمان تامین اجتماعی برخود می بالد که مزین به وجود انسانهای شریفی است که در مقطع کار وتلاش ، اثرگذار بر نهادهای اقتصادی اجتماعی و تولید وصنعت این مرز وبوم بوده و اکنون در سالهای فراغت به نیکی وشایستگی اشاعه دهنده نام این مجموعه مردمدار است .

    وی خاطرنشان کرد : شکوفایی ایران اسلامی وامدار تلاش بی وقفه عزیزانی است که بهترین سالیان عمر خود را خالصانه درعرصه های کار و خدمت سپری کردند. این قشرشریف اندیشه ای جز اعتلاء و سربلندی این آب و خاک در سر نداشته و ندارد آنانکه با کوله باری از علم و تجربه ریشه در عمق دل و جان ما داشته ، از سرسبزی و سایه سار وجود پر مهرشان همه بهره مند هستند واینک ٢۵ ذی الحجه (( روز خانواده و تکریم بازنشستگان )) با پاسداشت خدمات و تلاشهای آنان و نکوداشت یاد و خاطراتشان ، همت والا و اراده خستگی ناپذیرشان را ارج می نهیم و با بوسه بر دستان این عزیزان ، وجودشان را که مایه خیر وبرکت در جامعه و خانواده است گرامی میداریم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21550

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *