×

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد: راه اندازی ٧ شعبه در کمتر از پنج سال در گیلان

  • کد نوشته: 17956
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۱
  • 161 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: راه اندازی ٧ شعبه در کمتر از پنج سال از بی سابقه ترین اقدامات صورت گرفته در تامین اجتماعی گیلان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴٠٠ هزار بیمه شده اصلی و ١١٠ […]

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد: راه اندازی ٧ شعبه در کمتر از پنج سال در گیلان
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: راه اندازی ٧ شعبه در کمتر از پنج سال از بی سابقه ترین اقدامات صورت گرفته در تامین اجتماعی گیلان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴٠٠ هزار بیمه شده اصلی و ١١٠ هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تحت تکفل خود از تعهدات سازمان در گیلان بهره میبرند افزود:درسال ٩۵ دربخش بیمه ای ١٧۴٠ میلیارد تومان تعهدات پرداخت شده است که از این بین ١۶٠٠ میلیارد تومان انواع مستمری، ١٠٢ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و مابقی تعهدات کوتاه مدت شامل انواع غرامتها و کمک هزینه ها بوده است .

    وی با اشاره به رشد ۶/۴ درصدی مستمری بگیران در مقابل افزایش ٢/۶ درصدی بیمه شدگان خاطر نشان کرد: نسبت پشتیبانی در تامین اجتماعی گیلان ٣/۶ است که کمترین میزان موجود درسطح کشور بوده و عواملی همچون سالمندی،امید به زندگی بالا،مهاجرپذیری و… عمده ترین دلایل آن است .

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان صدور و تمدید اعتبار و تجدید چاپ بیش از یک میلیون و سیصد هزار دفترچه درمانی و بیش از۴٨ هزار ۶٠٠ سند تعهدات کوتاه مدت را ازدیگر فعالیتهای انجام شده در سطح واحدها برشمرده و اظهار کرد: ایجاد و راه اندازی ٧ شعبه در کمتر از پنج سال از بی سابقه ترین اقدامات صورت گرفته در تامین اجتماعی گیلان است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17956

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *