×

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه لاهیجان: حرمت داری و درک کارکنان و مراجعان مهمترین اصل و گام اول موفقیت در مدیریت است

  • کد نوشته: 58545
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
  • 151 بازدید
  • ۰
  • مراسم معارفه سرپرست جدید تامین اجتماعی لاهیجان با حضور مدیرکل استان و مسئولین واحدهای تخصصی این شعبه برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مراسم معارفه حسام الدین شریفی سرپرست جدید تامین اجتماعی لاهیجان با حضور مدیرکل […]

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه لاهیجان: حرمت داری و درک کارکنان و مراجعان مهمترین اصل و گام اول موفقیت در مدیریت است
  • مراسم معارفه سرپرست جدید تامین اجتماعی لاهیجان با حضور مدیرکل استان و مسئولین واحدهای تخصصی این شعبه برگزار شد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مراسم معارفه حسام الدین شریفی سرپرست جدید تامین اجتماعی لاهیجان با حضور مدیرکل و مسئولین واحدهای تخصصی شعبه برگزار گردید . 

    علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این آئین با اشاره به اینکه شعبه لاهیجان از واحدهای تابعه بزرگ در استان می باشد ، ایجاد رضایتمندی مطلوب علیرغم انتظارات و توقعات بالای مسئولین و مردم فهیم این شهرستان را نشانه عملکرد خوب کارکنان دانسته و افزود : کمترین میزان شکایات در این منطقه را شاهد هستیم که این مهم با تلاش مضاعف و توانمندی همکاران محقق گردیده است . 

    ایشان با قدردانی از اسماعیل بی غم رئیس مردمی و زحمتکش شعبه لاهیجان طی سالهای گذشته که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است ، از تلاشهای خانم مباشر امینی در دوره سرپرستی سه ماهه این شعبه که با درایت و به منصه ظهور رساندن توان بالای یک بانوی باتجربه ، با سعه صدر و مردمدار همراه بود قدردانی نمود . 

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، ظرفیت و توانمندی کارشناسان و همراهی آنان در شعبه را یک اصل اساسی برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت دانسته و با اشاره به اینکه یک مدیر ، قدرت خود را از زیرمجموعه و توانائی های آنها کسب می کند ، افزود : بدون همکاری و همدلی تمامی کارکنان ، رسیدن به اهداف و برنامه ها میسر نیست . 

    علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروها ی جوان و مستعدی در این شعبه درحال خدمت می باشند اظهار داشت : معتقدم سازمانی متعالی خواهد بود که از ظرفیتهای درونی و پتانسیل نیروهای کارآمد خود بهره ببرد در غیر اینصورت اول خود مجموعه متضرر خواهد شد . 

    ایشان با معرفی آقای شریفی بعنوان یکی از نیروهای با تجربه ، حسن شهرت ، اشراف بر قوانین و افتخار جانبازی را از ویژگی های شاخص سرپرست جدید شعبه برشمرده و افزود : حرمت داری و درک همکاران و مخاطبان اولین گام موفقیت در مدیریت هر مجموعه است که باید در انجام ماموریت های سازمانی لحاظ گردد . 

    تاکید بر همراهی و همگامی در محیط کار برای ایجاد فضایی شاد و لذت بخش و شعبه ای نمونه و پیشتاز از دیگر مباحث مطروحه توسط مدیرکل استان در این مراسم بود . 

    حسام الدین شریفی سرپرست جدید تامین اجتماعی لاهیجان نیز در این آئین با قدردانی از اعتماد صورت گرفته و اظهار امیدواری برای رسیدن به اهداف تبیین شده اذعان داشت : تکیه بر خرد جمعی ، کار گروهی ، مسئولیت پذیری و حمایت از یکدیگر را مهمترین نگاه در راهبرد فعالیتها می دانم . 

    در پایان این مراسم با اهداء لوحی از زحمات خانم مباشر امینی تقدیر و حکم سرپرستی حسام الدین شریفی توسط مدیرکل استان به ایشان تنفیذ گردید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58545

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *