×

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: گیلان استان هفتم اشتغالزای کشور است

  • کد نوشته: 15651
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • 92 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در سال ۹۲ در بین ۳۱ استان، استان پنجم بیکار بودیم،گفت:سال گذشته با ۲۰ پله ارتقاء رتبه هفتم اشتغالزایی کشور هستیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمود ایزددوست در همایش هفته کارگر و بزرگداشت روز بسیج کارگری که در کانون پرورش فکری […]

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: گیلان استان هفتم اشتغالزای کشور است
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در سال ۹۲ در بین ۳۱ استان، استان پنجم بیکار بودیم،گفت:سال گذشته با ۲۰ پله ارتقاء رتبه هفتم اشتغالزایی کشور هستیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمود ایزددوست در همایش هفته کارگر و بزرگداشت روز بسیج کارگری که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد،اظهار کرد: رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۲ از ۲۱ (بین ۳۱ استان کشور) به رتبه شش در سال ۹۵ رسید.

    وی با بیان اینکه در کارگروه اشتغال سال گذشته ۴۶ هزار و ۱۷۵ نفر اشتغال در سطح استان ایجاد شده است،افزود: ۱۱۰شرکت های تعاونی جدید در سال گذشته تشکیل شد که برای هزار و ۳۷۷ نفر اشتغالزایی شده است.

    وی با بیان اینکه در سال ۹۲ در بین ۳۱ استان، استان پنجم بیکار بودیم،گفت:در سال گذشته با ۲۰ پله ارتقاء رتبه هفتم اشتغالزایی کشور هستیم.

    ایزد دوست اظهار کرد: همچنین توانستیم از طریق واگذاری کار به بخش خصوصی درسال گذشته برای پنج هزارو ۲۳۸ نفر کار ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به راه اندازی دو شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهرستان های سیاهکل و تالش،خاطرنشان کرد:در شهرستان تالش، هزار و ۲۰۰ نفر و در سیاهکل نیز ۲۳۸ نفر عضو هستند.

    ایزددوست اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۵۹۵ واحد مسکن مهر را در تعهدات خود داریم که ۱۱ هزار واحد تحویل داده شد و مابقی تا پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.

    وی به راه اندازی کانون کارآفرینی اشاره و تصریح کرد: توانستیم رتبه ملی کارآفرینی برتر را بین ۳۱ استان کشور در سال ۹۴ کسب کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15651

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *