×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد: جریمه ۲۱ میلیاردی کارخانجات برنجکوبی متخلف در گیلان

  • کد نوشته: 82234
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۹
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه کارخانجات برنجکوبی طی دو ماه مرداد و شهریور امسال خبر داد و گفت: متخلفین به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شدند. به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی، با بیان اینکه در شش […]

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد: جریمه ۲۱ میلیاردی کارخانجات برنجکوبی متخلف در گیلان
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه کارخانجات برنجکوبی طی دو ماه مرداد و شهریور امسال خبر داد و گفت: متخلفین به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی، با بیان اینکه در شش ماهه سال جاری بالغ بر ۱۳هزار پرونده در مجموعه شعب ویژه تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۴ فقره پرونده مختومه شده است.

    وی عمده ترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات را شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت دانست و افزود: در بحث مرغ و نان که دو کالای اساسی است مشکلی نداریم و در وضعیت مطلوبی هستیم.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ادامه داد: با نانوایانی که علی رغم بسته بودن نانوایی، آرد را گرفته و غیرمجاز فروختند، برخورد قانونی می‌شود.

    امینی از تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه کارخانجات برنجکوبی طی دو ماه مرداد و شهریور امسال خبر داد و عنوان کرد: هر ۸۵ پرونده در این بخش مختومه شده است.

    وی عدم اعلام موجودی کالا، گرانفروشی، احتکار و عدم درج قیمت را عمده ترین تخلفات این بخش دانست و خاطرنشان کرد: متخلفین به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82234

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *