×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد : محکومیت ۲ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت

  • کد نوشته: 92692
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۹
  • 36 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از محکومیت یک مرغ فروش به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت خبر داد و گفت: فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال محکوم شد. به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی ، از کشف تخلف عرضه خارج از […]

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد : محکومیت ۲ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از محکومیت یک مرغ فروش به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت خبر داد و گفت: فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی ، از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه مرغ توسط یک مرغ فروشی در رشت خبر داد و اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۲۰۰۰ کیلوگرم مرغ گرم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رشت رسیدگی شد.

    وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی از سوی فرد متخلف، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر الزام توزیع کالا در شبکه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال محکوم کرد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گزارش تخلف را تهیه و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

    امینی، با بیان اینکه طی پنج ماهه امسال ۷۸۸ فقره پرونده در حوزه مرغ و تخم مرغ در گیلان تشکیل شده است، گفت: ۳۵۱ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی استان، ۱۳۵۴ مورد بازرسی را از واحدهای تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ به انجام رساندند که در نهایت منجر به محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۳۸۶ هزار ریالی متخلفین شده است

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92692

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *