×

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان: اتفاق سراوان نتیجه کم‌کاری شهرداری رشت / رشت نیازمند فناوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است

  • کد نوشته: 24654
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۳
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان با تاکید بر اینکه رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است، گفت: اتفاقی که در منطقه سراوان افتاده چیزی جز کم‌کاری شهرداری رشت نبوده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، قربانعلی محمد پور امروز در کمیته مدیریت پسماند شهرستان رشت بر لزوم استقرار […]

    مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان: اتفاق سراوان نتیجه کم‌کاری شهرداری رشت / رشت نیازمند فناوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است
  • مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان با تاکید بر اینکه رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است، گفت: اتفاقی که در منطقه سراوان افتاده چیزی جز کم‌کاری شهرداری رشت نبوده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، قربانعلی محمد پور امروز در کمیته مدیریت پسماند شهرستان رشت بر لزوم استقرار دستگاه زباله‌سوز با فنّاوری روز تاکید و اظهار کرد: حدود ۲۸ ماه گذشته با جدیت استقرار فنّاوری را در دستور کار قراردادیم و بنا شد تا فنّاوری روز مدنظر شرکت طرف قرارداد ساماندهی زباله در سراوان باشد.

    وی با اشاره به وضعیت بحرانی زباله در منطقه سراوان و با تاکید بر اینکه همه اقدامات در رابطه با ساماندهی زباله در سراوان انجام‌شده، افزود: اتفاقی که در منطقه سراوان افتاده چیزی جز کم‌کاری شهرداری رشت نبوده است.

    مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان با تاکید بر اینکه معضل زباله در رشت بحرانی است، گفت: امروز در سطح مدیریت شهری هیچ کاری واجب‌تر و اولی تر از مدیریت پسماند نداریم.

    محمد پور با اعلام اینکه اقداماتی در رابطه با توسعه خیابان‌ها و امور فرهنگی خوبی در رشت صورت گرفته اما اتفاقی خوب در حوزه پسماند دیده نشده، خاطرنشان کرد: بااینکه اقدامات تذکرانه و قضایی در رابطه با پسماند زباله در شهرستان ازجمله سراوان انجام‌شده اما هیچ اتفاقی از سوی شهرستان نیفتاده و ما نیازمندیم همه دستگاه را در رابطه با مدیریت پسماند کمک‌کار باشند.

    وی با تاکید بر اینکه رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوزی ۶۰۰ تنی است، افزود: حفاظت از محیط‌زیست منتظر است تا اصلاحیه‌های این پروژه از شهرداری به ما برسد تا بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم و اجرای پروژه را تسریع ببخشیم.

    مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان با اعلام اینکه محیط‌زیست نقش نظارتی خود را دنبال کرده، گفت: اقدامات قضایی در رابطه به شهرداری‌ها و دستگاه‌ها انجام‌شده اما نمی‌توان از این نوع اقدامات انجام‌گرفته رضایت داشت/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24654

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *