×

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند

  • کد نوشته: 11800
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۱
  • 184 بازدید
  • ۰
  • دکترمحمدپور،طی پیامی ضمن اشاره به ضرورت حفاظت و نگهداری از گنجینه ارزشمند تنوع زیستی استان گیلان، مردم را به حمایت از حیوانات و پرندگان بی سرپناه در سرمای زمستانی فراخواند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه جانوران در فصل سرما به علت نزدیکی به […]

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند
  • دکترمحمدپور،طی پیامی ضمن اشاره به ضرورت حفاظت و نگهداری از گنجینه ارزشمند تنوع زیستی استان گیلان، مردم را به حمایت از حیوانات و پرندگان بی سرپناه در سرمای زمستانی فراخواند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه جانوران در فصل سرما به علت نزدیکی به جوامع شهری آسیب‌پذیرتر هستند ،هرگونه سوء استفاده از این شرایط و ظلم به حیات وحش را گناهی نابخشودنی می باشد و خداوند مهربانی ها،ناظر چگونگی رفتار ما با مخلوقات خود خواهد بود و هیچ رفتاری را بی پاسخ نخواهد گذاشت .

    محمدپور همچنین گفت:با توجه به بارش برف و برودت هوا و تشدید این موضوع در ارتفاعات،احتمال پناه آوردن پرندگان و حیوانات را به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی به سمت حاشیه شهرها به ‌ویژه روستاها بسیار زیاد خواهد بود واز مردم درخواست کرد مهربانی با حیات‌وحش را فراموش نکنند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: دراین شرایط سرد ،باقیمانده سفره های مردم ، می تواند برای پرندگان حیات بخش باشد و آستانه تحمل سرما را درآنان افزایش دهد.
    دکترمحمدپوردر پایان گفت:درصورت ورود وحوش به مزارع و سکونتگاه های آنان از مقابله و آسیب رساندن به آنها اکیدا خود داری و مراتب را به محیط بانی ها و ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان اطلاع رسانی نمایند و فراموش نکنند سلامت انسانها به حفظ زنجیره حیات وابسته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11800

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *