×

مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای استانداری گیلان: وظایف شهرداران را نباید تنها به فعالیت‌های عمرانی محدود کرد

  • کد نوشته: 23592
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۳
  • 185 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری گیلان با اشاره به اینکه کار شهردار تنها به فعالیت عمرانی معطوف نمی‌شود گفت: شهرداران باید امور فرهنگی و اجتماعی شهر را نیز مورد توجه قرار دهند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساحره میرسیدی ظهر امروز در مراسمی در شهرداری بندر انزلی با اشاره به اینکه […]

    مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای استانداری گیلان: وظایف شهرداران را نباید تنها به فعالیت‌های عمرانی محدود کرد
  • مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری گیلان با اشاره به اینکه کار شهردار تنها به فعالیت عمرانی معطوف نمی‌شود گفت: شهرداران باید امور فرهنگی و اجتماعی شهر را نیز مورد توجه قرار دهند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساحره میرسیدی ظهر امروز در مراسمی در شهرداری بندر انزلی با اشاره به اینکه فعالیت در امور شهری امری مهم است اظهار داشت: باید اقدامات ما در مدیریت شهری به نحوی باشد که در روز پاسخگویی بتوانیم پاسخگوی خداوند باشیم.

    وی با بیان تعدادی از برنامه‌های دولت در راستای تحقق برنامه‌ها در عرصه مدیریت شهری است گفت: سه لایحه مهم در حوزه مدیریت شهری از سوی دولت دنبال می شود که اولین آن‌ها طرح جامع شهری، دوم درآمد شهری و سوم شورای اداری استخدامی شهرداری‌ها و ثبت نیروها است.

    مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری گیلان با اشاره به برنامه‌های بودجه‌ای شوراهای اسلامی گیلان اعلام کرد: ما با نگاهی که دولت داشته، افزایش ۳۱ درصدی در بودجه‌ها از سال ۹۲ تا کنون را شاهد بوده‌ایم.

    میرسیدی با تاکید بر اینکه کار شهرداری‌ها تنها فعالیت عمرانی نیست تصریح کرد: حقوق شهروندی یکی از مهمترین نکاتی است که شهرداری‌ها باید رعایت کنند و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند و نباید تنها در شعار و سخنرانی‌ها شاهد آن باشیم.

    مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری گیلان ضمن تاکید بر اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی شهرداری‌ها و ارائه برنامه مدون برای این امور، ابراز داشت: شهردار مکلف است در مباحث مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر ورود کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23592

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *