×

مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان منصوب شد

  • کد نوشته: 36842
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۸
  • 171 بازدید
  • ۰
  • احمد پری پور به سمت مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛صبح امروز دکتر مصطفی سالاری با دکتر صادق منتی‌نژاد معاون حقوقی، مجلس و تفریغ دیوان محاسبات دیدار کرد. در این دیدار که با هدف معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات […]

    مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان منصوب شد
  • احمد پری پور به سمت مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان منصوب شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛صبح امروز دکتر مصطفی سالاری با دکتر صادق منتی‌نژاد معاون حقوقی، مجلس و تفریغ دیوان محاسبات دیدار کرد.

    در این دیدار که با هدف معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان صورت گرفت، منتی نژاد گیلان را استانی امن در حوزه جرایم اقتصادی خواند و اظهار داشت: در سالهای اخیر مدیریت موفق دیوان محاسبات گیلان از جرایم اقتصادی به میزان مطلوبی جلوگیری کرده است.

    وی با بیان اینکه تعامل سازنده و بهره گیری از دانش افراد متخصص می تواند در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی و وظایف محوله از سوی دیوان محاسبات بسیار موثر باشد، بر لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه در حوزه جرم تاکید کرد.

    منتی نژاد کیفی سازی فعالیت ها و یافتن راهکاری برای خلاء های قانونی را ضرورتی در مسیر اعتلای کشور دانست و با اشاره به توانمندی های احمد پری پور ایشان را به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی و از زحمات احمدی در دوران مدیریت این اداره کل در گیلان تقدیر کرد.

    در ادامه دکتر سالاری با تقدیر از زحمات ایوب احمدی در دوران خدمتی ایشان در گیلان اظهار داشت: انضباط مالی و تمکین بر قانون نقش مهمی در مدیریت موفق دیوان محاسبات دارد.

    وی با اشاره به نقش اقدامات پیشگیرانه و آموزش های لازم در لایه های مختلف اجتماعی تصریح کرد: فرهنگسازی و آگاهی بخشی عمومی می تواند میزان وقوع جرم و ناهنجاری های اقتصادی را به حداقل برساند.

    نماینده عالی دولت در گیلان بیان داشت: وظایف نظارتی مسئولیتی سنگین است که امنیت جامعه را تحت شعاع قرار می دهد، لذا توجه به اجرای صحیح آن یک ضرورت به شمار می آید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36842

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *