×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: برفروبی ۶۹۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی گیلان

  • کد نوشته: 40522
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۰
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از برفروبی ۶۹۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: ۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان به طور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای اصلی و فرعی بودند. به گزارش گیل و دیلم ،مهندس نازک کار در گفت وگویی، […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: برفروبی ۶۹۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از برفروبی ۶۹۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: ۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان به طور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای اصلی و فرعی بودند.

    به گزارش گیل و دیلم ،مهندس نازک کار در گفت وگویی، از برفروبی ۶۹۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی دو روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۱ نفر از نیروهای راهداری استان در سطح محورهای کوهستانی درگیر برفروبی محورها و خدمت رسانی به مردم هستند.

    وی افزود: طی مدت مذکور ۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان به طور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای اصلی و فرعی کوهستانی و برفگیر استان بودند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۸۲تن شن و نمک در سطح محورهای کوهستانی که بارش برف داشتیم استفاده شده است، تصریح کرد: بارش برف سنگین در برخی محورهای کوهستانی مشکلاتی را برای تردد کنندگانی که به علت نداشتن تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به این محورها عزیمت کرده بودند به وجود آورد که با حضور به موقع راهداران استان گیلان به ۳۴۳ خودرو امداد رسانی صورت گرفت.

    این مقام مسئول ضمن اشاره به میزان بارش برف در ارتفاعات، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش های برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش و محور پونل به خلخال در حوزه شهرستان رضوانشهر و ماسال – گیلوان در حوزه شهرستان ماسال و بلوردکان – خصیب دشت در حوزه شهرستان املش به میزان ۵۰ سانتیمتر گزارش شده است و هم اکنون نیز در محور اسالم به خلخال شاهد کولاک هستیم.

    وی درخصوص بارش های برف صورت پذیرفته در سایر محورهای کوهستانی استان، گفت: در ارتفاعات کوهستانی شهرستان های رودبار شاهد بارش برف ۳۰ سانتیمتر بودیم و در ارتفاعات کوهستانی شهرستان سیاهکل ۲۵ سانتیمتر و رودسر ۳۰ سانتیمتر بارش برف گزارش شده و بارش ۱۵ سانتیمتر برف را در ماسوله نیز شاهد بودیم.

    نازک کار از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر ضمن همراه داشتن ضمن همراه داشتن تجهیزات مناسب و رعایت احتیاط لازم در رانندگی، به ویژه در محورهای برفگیر، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها یا سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40522

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *