×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها

  • کد نوشته: 63260
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • 52 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: ۵۹ اکیپ راهداری همراه با بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین عملیات راهداری زمستانه را آغاز کردند.

    وی با اشاره به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، افزود: انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و استفاده کنیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از مردم خواست همکاری لازم را با راهداران داشته باشند و تصریح کرد: در حال حاضر محورهای کوهستانی برف دارند و لذا رانندگان ترددهای غیر ضروری نکنند. همچنین در صورت لزوم باید زنجیر چرخ و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

    مرادی، با بیان اینکه استان گیلان ۲۵ راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار فعال در سطح محورهای کوهستانی دارد، خاطرنشان کرد: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

    وی در ادامه از راه اندازی ۱۱ دوربین جدید نظارت تصویری در سطح محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۲ سامانه هوشمند نظارت تصویری فعال است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین از فعالیت ۸۴ سامانه ترددشمار در محورهای رفت و برگشت استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63260

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *