×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: بارش ۶۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان/ انسداد محور پونل – خلخال

  • کد نوشته: 63493
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • 56 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل – خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و گفت: بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل – دیلمان با ۶۵ سانت است. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با بیان اینکه امسال ۵۴۵ راهدار در قالب ۵۳ اکیپ […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: بارش ۶۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان/ انسداد محور پونل – خلخال
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل – خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و گفت: بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل – دیلمان با ۶۵ سانت است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با بیان اینکه امسال ۵۴۵ راهدار در قالب ۵۳ اکیپ در محورهای کوهستانی استان فعال هستند، اظهار کرد: راهداران با استفاده از ۳۵۱ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی در بارش های احتمالی برف آماده شده اند.

    وی افزود: با وجود ۱۳ هزار و ۳۸۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی که در گیلان وجود دارد، در مواقعی که بارش های برف سنگین باشد به ترتیب اولویت پاکسازی با آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده های اصلی و سپس فرعی است و در این زمینه حتما از توان بخش خصوصی هم استفاده خواهد شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل – خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون بارش شدید برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، رستم آباد – بره سر – کلیشم، بلوردکان – خصیب دشت، اسالم – خلخال و پونل – خلخال وجود دارد.

    مرادی، بیشترین ارتفاع برف را مربوط به محور سیاهکل – دیلمان با ۶۵ سانت دانست و عنوان کرد: در محورهای رستم آباد – بره سر ۴۰ سانت، بلوردکان – خصیب دشت ۶۰ سانت، اسالم – خلخال و پونل – خلخال ۳۰ سانت، ‌شفت – امامزاده اسحاق ۲۰ سانت و فومن – ماسوله ۱۵ سانت برف باریده است.

    وی با بیان اینکه بارش برف در محورهای رحیم آباد – لشکان – لات محله، فومن – ماسوله، شوک – ملکوت، ماسال – گیلوان، شفت – امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق و گردنه حیران خفیف است، گفت: کلیه محورهای استان به غیر از پونل – خلخال باز است و تردد با زنجیر چرخ جریان دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63493

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *