×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: بازگشایی محور اسالم – خلخال/ کمک رسانی به ۷۸ خودروی گرفتار

  • کد نوشته: 64089
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • 61 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه راهداران به ۷۸ خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند، گفت: محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: بازگشایی محور اسالم – خلخال/ کمک رسانی به ۷۸ خودروی گرفتار
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه راهداران به ۷۸ خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند، گفت: محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از محور پونل – خلخال همه راه های اصلی و شریانی استان گیلان باز است. محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

    وی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی محورهای فرعی و روستایی هستند، تصریح کرد: ۲۴۷ راهدار با استفاده از ۱۵۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال برفروبی محورها هستند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش ۵۰ تا ۶۰ سانتی برف در محورهای رضوانشهر، گفت: محورهای شهرستان رشت نیز ۱۰ تا ۲۰ سانت، شهرستان تالش ۴۰ تا ۴۵ سانت و محورهای شهرستان رودبار ۱۵ تا ۴۰ سانت ارتفاع برف گزارش شده است.

    مرادی، ارتفاع برف در محورهای شهرستان لاهیجان را حدود ۱۵ سانت، شهرستان فومن را ۲۵ سانت، شهرستان ماسال را ۲۰ سانت و شهرستان شفت را ۱۵ تا ۲۵ سانت دانست و اضافه کرد در محورهای شهرستان سیاهکل نیز ۱۰ تا ۹۰ سانت برف باریده است.

    وی افزود: ارتفاع برف در محورهای شهرستان آستارا۲۰ تا ۳۰ سانت، شهرستان آستانه اشرفیه ۳۰ سانت، شهرستان رودسر  ۱۵ تا ۷۰ سانت و شهرستان املش ۴۰ تا ۶۰ سانت گزارش شده است.

    این مقام مسئول، کل برفروبی های انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته را ۶۸۸ کیلومتر دانست و یادآور شد: حجم کل برفروبی ها نیز یک میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۰ مترمکعب است.

    مرادی همچنین از کمک رسانی به ۷۸ خودروی گرفتار در برف خبر داد و خاطرنشان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64089

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *